Další dvě hodiny nabité informacemi tentokrát o tom, co obnáší spolupráce s influencery připravil MAM pro své předplatitele na 24. září.
Kapacita první MAM class o aplikaci poznatků behaviorálních věd v marketingu se zaplnila během pár hodin. Nyní Marketing & Media přichází s dalším atraktivním tématem – Jak na efktivní influencer marketing. Podtitul MAM class zní: Vyvarujte se chyb a smysluplně využijte spolupráci s influencery.
O to, co v praxi funguje a kde číhají rizika, se podělí s účastníky Lucie Králíčková z L’Oréalu, Petr Srna a Martin Fryč z agentury World of Online a své zkušenosti budou sdílet i samotní influenceři. K debatní části jsme přizvali Samuela Samakeho a Kristal Shine.
Co budete po další MAM class vědět:
▶ Jak influencery správně vybrat?
▶ Co mohou influenceři značce přinést?
▶ Jaká jsou rizika a příležitosti spolupráce?
▶ Jak vše správně legislativně uchopit?
▶ Jak vyniknout?
▶ Jak vše změřit?
MAM class jsou stejně jako workshopy a diskuse určeny pro předplatitele, registrovat na ně se mohou na platformě byznysakce.cz nebo prostřednictvím odkazů z newsletterů, které MAM předplatitelům posílá.