Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

MAM class pro předplatitele pokračuje, druhá se zaměří na influencer marketing

Další dvě hodiny nabité informacemi tentokrát o tom, co obnáší spolupráce s influencery připravil MAM pro své předplatitele na 24. září.

Kapacita první MAM class o aplikaci poznatků behaviorálních věd v marketingu se zaplnila během pár hodin. Nyní Marketing & Media přichází s dalším atraktivním tématem – Jak na efktivní influencer marketing. Podtitul MAM class zní: Vyvarujte se chyb a smysluplně využijte spolupráci s influencery.

O to, co v praxi funguje a kde číhají rizika, se podělí s účastníky Lucie Králíčková z L’Oréalu, Petr Srna a Martin Fryč z agentury World of Online a své zkušenosti budou sdílet i samotní influenceři. K debatní části jsme přizvali Samuela Samakeho a Kristal Shine.

Co budete po další MAM class vědět:

Reklama
ČEZ

▶ Jak influencery správně vybrat?

▶ Co mohou influenceři značce přinést?

▶ Jaká jsou rizika a příležitosti spolupráce?

▶ Jak vše správně legislativně uchopit?

▶ Jak vyniknout?

▶ Jak vše změřit?

MAM class jsou stejně jako workshopy a diskuse určeny pro předplatitele, registrovat na ně se mohou na platformě byznysakce.cz nebo prostřednictvím odkazů z newsletterů, které MAM předplatitelům posílá.

Reklama
MMcite
Reklama
MMcite
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu