Dvě hodiny nabité informacemi o využívání behaviorálních přístupů v marketingu připravil MAM pro své předplatitele na 17. září.
Marketing & Media k workshopům a diskusím přidává pro své předplatitele další vzdělávací formát – MAM class. V rámci něho si bude zvát odborníky z oboru, kteří se vždy stanou na dvě hodiny lektory a provedou účastníky určitou vybranou problematikou.
Prvními dvěma lektory pro MAM class, která se koná 17. září, jsou Hana Kloučková, zakladatelka a ředitelka agentury Confess, a Štefan Sarvaš, „growth legacy“ konzultant společnosti Mars. Expertka na neuromarketing a uznávaný odborník v oblasti kognitivních předpojatostí účastníkům odhalí odpovědi na důležité otázky týkající se lidského podvědomí a toho, jak ovlivňuje nejen nákupní chování.
Účastníci se na první MAM class mimo jiné dozvědí:
- Proč se zákazníci nerozhodují racionálně?
- Jak se tedy zákazníci skutečně rozhodují?
- Behaviorální marketing: co to vlastně je a jak na něj?
- Co jsou to šťouchy?
- Proč a jak šťouchy fungují?
- Jak vytvářet skutečně efektivní šťouchy?
- Proč jsou samotní marketéři v zajetí iracionality?
MAM class jsou stejně jako workshopy a diskuse určeny pro předplatitele, registrovat na ně se mohou na platformě byznysakce.cz nebo prostřednictvím odkazů z newsletterů, které MAM předplatitelům posílá.
Další MAM class se bude konat 24. září ve 14.00. Tématem bude efektivní spolupráce s influencery a registrace na akci bude spuštěna 9. září.