Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Ještě není pozdě! Přihlaste se na VŠKK

Nestihli jste podat přihlášku ke studiu na vysoké škole? Nepropadejte panice. Stále máte šanci přihlásit se ke studiu na Vysoké škole kreativní komunikace.

Studium na Vysoké škole kreativní komunikace (VŠKK) vám pomůže získat neocenitelné zkušenosti ze světa marketingu a komunikace od respektovaných expertů z praxe.

Důraz na individualitu a týmovou spolupráci

Reklama
ČEZ

VŠKK klade při výuce důraz na praxi a kreativní myšlení. Naučíte se nejen teoretické základy, ale především praktické dovednosti, které uplatníte v reálném světě. Díky spolupráci s předními reklamními agenturami, startupy a marketingovými týmy se již při studiu dostanete do skutečného světa a budete připraveni uplatnit získané klíčové dovednosti v budoucím povolání.

„Dostanete příležitost rozvíjet své nadání a originální myšlení, ale také se naučíte sladit své nápady s požadavky klienta a realizovat je v souladu s ostatními členy týmu. Kreativní byznys stále hledá silné osobnosti ochotné experimentovat a rozbíjet stereotypy, ale pokud se nenaučíte spolupracovat a komunikovat, nemáte šanci,“ potvrzuje Petr Majerik, jeden z předních mediálních odborníků u nás a vyučující na VŠKK.

Moderní obory, které můžete na VŠKK studovat

Soukromá VŠKK nabízí jako jediná v ČR pod jednou střechou obory zaměřené na kreativní průmysl – od kreativního přes fashion marketing až po vizuální nebo literární tvorbu. Kromě toho zde můžete nově studovat i moderní a žádané unikátní specializace jako jsou PR a Influencer Marketing nebo Esport a Gaming Marketing. Tyto specializace na žádné jiné škole nenajdete.

V oboru PR a Influencer Marketing se naučíte, jak efektivně komunikovat a budovat silné značky prostřednictvím médií a sociálních sítí. Zjistíte, jak pracovat s veřejným míněním, jak vytvářet kampaně, které zaujmou publikum, nebo třeba jak využívat vliv influencerů k dosažení obchodních cílů.

„Podle mě jsou PR a influencer marketing dost opomíjené disciplíny, které se často v agenturách svěřují juniorům, protože si všichni myslí, že je to jednoduchá práce, ke které nepotřebujete mít žádné know­‑how. Opak je ale pravdou,“ říká marketérka a zároveň influencerka Veronika Tázlerová, která se podílí na přípravě nové specializace. Je ideální pro ty, kteří chtějí proniknout do dynamického světa marketingu, kde kreativita a strategické myšlení hrají klíčovou roli.

Na rozdíl od toho, co by se mohlo zdát, Esport a Gaming Marketing nespočívá v hraní her, ale v pochopení a využití potenciálu jednoho z nejrychleji rostoucích odvětví současnosti. Esport, tedy profesionální soutěžní hraní videoher, představuje trh s obrovským dosahem a marketingovým potenciálem. Tento obor vás například naučí, jak navrhovat a řídit marketingové strategie zaměřené na hráčskou komunitu, sponzoring, eventy, a jak využít rostoucího zájmu o esport ke komerčnímu úspěchu. 

Picture of Header MAM 01

Header MAM 01

Olympijský vysílací triumf: hry v Paříži přinesly Warner Bros. Discovery rekordní čísla na Maxu i Eurosportu Strategický tým VML vítá nové posily, získal Pavla Kohouta a Zuzanu Foktovou Helena Mužíková místo brandu McDonald's nově rozvíjí značky krmiv Vafo Designérka Marešová spustila kampaň na podporu žen ohrožených menstruační chudobou Fabini má nové vedení marketingu, pomůže dalšímu dvojnásobnému růstu Milník zdolán. Streamovací služby využívá v Česku přes 3 miliony lidí Nejlepší film nultých let vás překvapí. Zapadlý hit Stevena Spielberga na prvním místě nové ankety Nečekané spojení: Coca-Cola a Oreo uvádějí limitovanou edici nápojů McDonald’s v nové sběratelské kampani cestuje v čase Vladimíra Kolaříková je novou PR manažerkou srovnávače Klik.cz Soutěž Agentura roku Konference Forum Media MAM Souboj spotů EPICA Press Club Exkluzivně v časopise Téma čísla Rubriky Předplatné Čtečka Newsletter
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

LiDay 2024
Tomáš Houska, ČOV
bardy_peter

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)