Mini-MBA program Evidence-Based Marketing Academy spouští s pražskou University of New York Marketingová rada vznikající při AKA.
Zlepšit vzdělávání v marketingu si dává za cíl Marketingová rada vznikající při Asociaci komunikačních agentur (AKA). Ve spolupráci s University of New York in Prague (UNYP) rada otevírá nový Mini-MBA program Evidence-Based Marketing Academy (EBMA), který začne 26. dubna. Bude probíhat v angličtině v deseti dvoudenních blocích (pátky a soboty). Přihlásit se do něj může maximálně 25 studentů.
„Program je určen pro mladé marketingové profesionály s několikaletou zkušeností, pro seniorní marketéry, kteří chtějí posílit svou pozici ve firmách a doplnit své vzdělání specificky o moderní marketing. Předáme i poznatky ze spolupráce s esy světového marketingu,“ říká Štefan Sarvaš, obsahový garant kurzu a člen strategické intervenční skupiny Growth Legacy Mars a Ehrenberg-Bassova institutu.
Interaktivní kurz, jenž celkově obsáhne 128 hodin a stojí 62 tisíc korun, bude probíhat minimálně z 80 procent prezenčně. Řeší témata jako je leadership v marketingu, základy a strategie růstu, tvorba a exekuce komunikační i marketingové strategie, porozumění trhu díky výzkumu a insightům či řízení reputace značky s pomocí PR.
Vedle Sarvaše jsou dalšími zakládajícími členy Marketingové rady i vyučujícími programu EBMA šéf brandové strategie skupiny PPF Jakub Petřina a marketingový ředitel Tchibo Steffen Sämann. „Vedle podpory vzdělávání by rada měla fungovat jako networkingová a diskusní platforma o aktuálních tématech pro seniorní marketéry,“ doplňuje Petřina k radě, již také tvoří ředitel marketingu Air Bank Oldřich Dostál, výkonná ředitelka brandové strategie a komunikace skupiny Komerční banky Hana Kovářová, marketingový ředitel McDonald’s pro Česko, Slovensko a Ukrajinu Martin Troup nebo hlavní provozní ředitel skupiny Heureka Michal Vodák.