Celodenní workshop AKA a Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy je určený všem odborníkům na branding a komunikaci. Koná se 12. dubna.
Po loňské, rychle vyprodané Akademii bezpečné značky, přichází Asociace komunikačních agentur s dalším celodenním vzdělávacím projektem pořádaným spolu s Fakultou sociálních věd Univerzity Karlovy Brand Safety Academy II. Koná se 12. dubna a je určen všem odborníkům, kteří ovlivňují branding a komunikaci. Primárně společnostem, které značku vlastní, ale také těm, kteří jí z pozice dodavatelů pomáhají růst. Akademie je zařazena do systému celoživotního vzdělávání a každý absolvent získá certifikát UK a AKA.
Během semináře se o své zkušenosti podělí odborníci z Fakulty sociálních věd a reklamního byznysu, spolku Nelež, stejně jako manažeři firem, kteří už řešili konkrétní případy napadení svých značek, jako jsou například Vodafone či T-Mobile. Účastníci semináře si odnesou praktický postup pro obranu proti dezinformacím. Představí se se zároveň postupy, které oddělí online reklamu od toxického obsahu na internetu, což je důležité zvlášť v aktuální době.
Program workshopu je posunut více k praktickým návodům. „Reagujeme na spontánní zájem značek nepodporovat dezinformační platformy. Zkoumáme i novou situaci – ohrožení pověsti značek postojem k válce na Ukrajině,“ dodává AKA k semináři.
Na semináři vystoupí například Jan Suda, ředitel médií v agentuře McCann Prague, vědecké poznatky představí Jindřich Oukropec z FSV UK, přístup velkých hráčů poodhalí Jan Los a Petr Štěpánek za společnost L’Oréal. Vedle zástupců zmiňovaných společností Vodafone, T-Mobile a spolku Nelež, dodá právní souvislosti s tématem dezinformací advokátka Petra Dolejšová a technologické možnosti představí Tomáš Kriššák ze společnosti Gerulata Technologies a Peter Jančárik z projektu Konspiratori.sk.