Reklama

Novým partnerem v Konektoru PR se stal Petr Pařízek

Dlouholetý šéf týmu korporátní komunikace se od ledna připojuje k partnerům agentury Konektor PR. Zároveň získává desetiprocentní podíl ve společnosti.

S novým rokem se mění i vlastnická struktura komunikační agentury Konektor PR. K dosavadním partnerům Jaroslavu Duroňovi a Rostislavu Starému se připojuje Petr Pařízek, který v Konektoru již téměř devět let vede tým korporátní komunikace.

„Petr a jeho tým mají za sebou nespočet velkých a zajímavých projektů a díky těmto referencím se nyní můžeme ucházet prakticky o jakoukoliv zakázku z oblasti korporátní, strategické či krizové komunikace. Odvedl perfektní práci a máme radost, že se nyní stává spoluvlastníkem. V roce 2025 nás čeká v Konektoru celá řada novinek a těšíme se na další skvělou jízdu,“ říká Jaroslav Duroň, partner Konektoru.

Reklama

„Jsem vděčný za příležitost s Konektorem prorůst ještě intenzivněji. Je tu správná pracovní i lidská energie a zároveň pořád ještě hodně prostoru k dalšímu rozvoji. Baví mě, když klientům dokážeme nastavit smysluplnou strategii a při její realizaci nabídnout funkční synergie – například mezi organickými a placenými formáty nebo propojením komunikace s public affairs,“ uvádí Petr Pařízek.

Petr se pohybuje v prostředí komunikačních agentur již 18 let. V Konektoru působí od roku 2016 na pozici account director týmu pro korporátní komunikaci a věnuje se klientům především z oblastí financí, průmyslu, energetiky, logistiky, retailu, HR, poradenství, developmentu či veřejného sektoru. Na starosti má zejména strategické plánování a konzultace, supervizi projektů a krizovou komunikaci. Je zodpovědný také za mediální tréninky i strategické a krizové workshopy a školení.

Konektor se zaměřuje na integrovanou komunikaci a 360stupňový marketing. Agenturní služby zahrnují kromě public relations, reklamy a budování značky i oblast sociálních médií, obsahový a influencer marketing. Mezi jeho klienty patří mimo jiné Generali Investments, EPET, Shelma, Stock, Sony PSP, Microsoft, Netflix a řada dalších.

Reklama
Reklama
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-2025_6

MAM Exkluzivně v časopise

Adam Lazár
Jan Weisshäutel, Sprint
Unicorn Army

MAM Téma čísla

kina
Návrh bez názvu-8
spot_Nezapoment_ceska filharmonie_nový web-otvírák (63)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

MAM Souboj spotů leden 2025
Česká spořitelna Kingdom Come: Deliverance II
Pokáč Partners Banka
MAM Souboj spotů leden 2025
Česká spořitelna Kingdom Come: Deliverance II
Pokáč Partners Banka