Reklama

Natálie Bartošová se ujme vedení marketingu společnosti PSN

© PSN

PSN rozšiřuje svůj management o marketingovou expertku s desetiletou praxí v realitním a developerském sektoru. Nová posila přichází ze společnosti Svoboda & Williams, kde od roku 2015 zastávala pozici marketingové ředitelky.

Ve své nové roli se Natálie Bartošová zaměří na rozvoj značky PSN a opírat se bude o svou znalost real estate marketingu. 

„Mým cílem v PSN je probudit marketing k životu a posunout ho na novou úroveň, především v oblasti online marketingu. PSN si jako silný developer s významnými projekty nejen v Praze zaslouží moderní marketingovou strategii odpovídající současným trendům. Věřím, že můj inovativní přístup a všestranné zkušenosti z oblasti marketingu, vizuální tvorby a vedení týmu budou významným přínosem pro další růst PSN,“ říká nová marketingová ředitelka PSN Natálie Bartošová.

Reklama

Realitní společnost Svoboda & Williams pod jejím vedením prošla kompletním rebrandingem, implementací CRM systému a redesignem webu. Na starosti měla i nastavení marketingových procesů napříč všemi odděleními realitní kanceláře.

Současně řídila osmičlenný tým profesionálů a zajišťovala komplexní 360° marketing pro významné developerské projekty klientů jako jsou Sekyra Group, Trigema či Karlín Group. Mimo to měla komplexní dohled nad nastavením marketingu pro značky jako Feelhome, Offices Unlimited či Refugium. 

Reklama
Reklama
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-2025_6

MAM Exkluzivně v časopise

Adam Lazár
Jan Weisshäutel, Sprint
Unicorn Army

MAM Téma čísla

kina
Návrh bez názvu-8
spot_Nezapoment_ceska filharmonie_nový web-otvírák (63)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

MAM Souboj spotů leden 2025
Česká spořitelna Kingdom Come: Deliverance II
Pokáč Partners Banka
MAM Souboj spotů leden 2025
Česká spořitelna Kingdom Come: Deliverance II
Pokáč Partners Banka