Ve vedení lokálního byznysu Unileveru Jano Hlaváč střídá Vojtěcha Bukače, který povede obchodní týmy pro Česko a Slovensko.
Od 1. ledna 2025 vede českou a slovenskou pobočku Unileveru Jano Hlaváč, který v Unileveru působí přes 16 let a poslední rok se staral o kategorii potravin v regionu střední a východní Evropy.
„Chci navázat na své předchůdce, kteří vedli Unilever během poslední dekády a skvěle se podepsali na rozvoji naší firemní kultury a našich lidí, a pokračovat v implementaci zodpovědného businessu jak interně, tak vůči našim zákazníkům a spotřebitelům,“ říká Hlaváč.
„Máme spoustu skvělých značek a budu usilovat, aby pomáhaly co nejvíce rozjasňovat každý den spotřebitelů v Čechách a na Slovensku,“ dodává.
Hlaváč má rozsáhlé zkušenosti z exekutivních rolí, včetně vedení kategorií potravin a zmrzliny pro Česko a Slovensko. Své zkušenosti nasbíral v rámci různých pozic v marketingu, trade marketingu a obchodu.
V minulosti také úspěšně vedl transformační program pro region střední a východní Evropy, tzv. Fuel 4 Sustainable Growth. Tento program byl zaměřen na pomoc týmům při identifikaci úsporných opatření a jejich přeměně na efektivnější investice směřující k akceleraci růstu.
Ze své nové pozice bude zatřešovat lokální řízení společnosti, rozvoj čtyř divizí na obou trzích (Food, Beauty & Wellbeing, Personal Care, Home Care), rozvoj firemní kultury a zaměstnanců.