Reklama

Agentura Fragile posiluje tým o Davida Martináska, Radka Pálku a Marka Halečku.

Digitální agentura Fragile do svého týmu vítá tři zkušené odborníky na klíčové pozice. David Martinásek nastupuje jako „media strategy director, Radek Pálka na pozici „business strategist“ a Marek Halečka se stává novým „head of performance“.

David Martinásek (na fotografii vpravo) přináší do Fragile dlouholeté zkušenosti z mediálního prostředí, kde působil ve společnostech PHD a MediaCom jako „client service director“ se zaměřením na automobilový průmysl.

Ve Fragile bude nově působit na pozici „media strategy director“ a jeho vizí je prohloubit synergii digitálních a tradičních kanálů. „Věřím, že dnešní marketing vyžaduje komplexní přístup k mediální strategii. Spojení online a offline prostředí je klíčové pro dosažení maximálního efektu kampaní,“ komentuje svou novou roli Martinásek.

Reklama

Radek Pálka (na fotografii vlevo) se stává novou posilou na pozici „business strategist“. Stejně jako Martinásek působil po dlouhá léta v agenturách, navíc má zkušenosti z manažerských a strategických pozic v obchodní sféře.

Ve své nové roli chce propojit online a offline služby v rámci Knowlimits Group a posílit pozici Fragile jako plnohodnotné komunikační agentury.

„Těším se na nové příležitosti, které mě ve Fragile čekají, a věřím, že se nám společně podaří realizovat projekty pro stávající i nové klienty a pomáhat k úspěšnému rozvoji jejich podnikání,“ říká Pálka.

Na pozici „head of performance“ ve Fragile nastupuje Marek Halečka (na fotografii uprostřed), který dříve působil v OMD Czech, kde vedl oddělení digitální strategie a plánování speciálních technologických operací na pozici „deputy print & digital director“. Nyní bude ve Fragile řídit performance tým.

Zaměří se hlavně na strategický rozvoj týmu, vyhledávání obchodně inovačních příležitostí a synergií v rámci integrovaných médií a rozvoj výkonnostního potenciálu se zapojením ke klientům.

„Chci do Fragile přinést ještě větší efektivitu a propojení digitálních operací s dalšími klíčovými odděleními agentury. Je to velká výzva, ale zároveň skvělá příležitost, jak budovat dlouhodobou efektivně inovační strategickou přidanou hodnotu s našimi obchodními partnery,“ dodává Halečka.

„Naše agentura za celou dobu působení pomohla mnoha klientům zvládnout klíčové fáze jejich růstu v komplexním světě digitálního marketingu. V poslední době řešíme s klienty stále víc velkých brandových kampaní a přechod z digitálního prostředí do světa offline reklamy,“ říká k personálním změnám Radim Pelánek, CEO Fragile.

„David, Radek i Marek mají bohaté zkušenosti s propojováním online i offline aktivit a výrazně posílí naši reakceschopnost na komplexní potřeby komunikace našich klientů,“ dodává Šárka Wagenknecht, COO Fragile.

Reklama
Reklama
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-2025_6

MAM Exkluzivně v časopise

Adam Lazár
Jan Weisshäutel, Sprint
Unicorn Army

MAM Téma čísla

kina
Návrh bez názvu-8
spot_Nezapoment_ceska filharmonie_nový web-otvírák (63)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

MAM Souboj spotů leden 2025
Česká spořitelna Kingdom Come: Deliverance II
Pokáč Partners Banka
MAM Souboj spotů leden 2025
Česká spořitelna Kingdom Come: Deliverance II
Pokáč Partners Banka