Upevnit a posílit pozici digitální agentury Effectix na trhu má nový provozní ředitel Michal Horňák, jenž dosud vedl oddělení programatické reklamy.
Horňák stojí za oceněním Google Premier Partner, které Effectix pravidelně obhajuje. V agenturním prostředí se pohybuje šest let a jeho odbornost sahá od silné orientace na výkonnostní a RTB kampaně až po mediální nákup.
„Jeho zkušenosti s mediálním nákupem a se spoluprací s Googlem jsou přesně tím, co potřebujeme a co nás posune dál,” říká Karol Veleba, CEO a spolumajitel agentury Effectix.
Jako nový COO bude Michal Horňák zodpovědný za operativní řízení agentury a implementaci firemní strategie. Zároveň se stává jednou z vedoucích osobností agentury a spolu s Karolem Velebou mají přenést Effectix do nové AI éry.
„Tradiční rozdělení na brandovou a výkonnostní kampaň již neodpovídá současným potřebám trhu. Klienti potřebují vidět okamžité výsledky, ale zároveň nemohou zanedbávat dlouhodobé budování značky,“ je přesvědčený Michal Horňák.
„Naší vizí je stát se lídrem v oblasti technologických inovací v digitálním marketingu, s důrazem na AI, video-first přístup a data,“ dodává.
Výrazné posílení čeká celý management agentury. Otevírá se pozice ředitelky pro inovace, na kterou bude nastupovat Klára Faiglová. Cílem je vyhledávat příležitosti k růstu a převádět je do praxe. Novou pozicí v oblasti klientské péče je také ředitel klientského servisu, na které již úspěšně působí Aleš Rubáš. Zároveň Effectix také aktuálně otevírá výběrové řízení na obchodního ředitele.