Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Novým jednatelem a minoritním spolumajitelem Traficonu je Tomáš Hůlek

Retailový řetězec Traficon posiluje svůj management. Novým výkonným ředitelem, jednatelem a zároveň minoritním spolumajitelem společnosti se stal Tomáš Hůlek, který v posledních měsících vede její transformaci.

Jejím cílem je modernizace a digitalizace vnitřních procesů a nový přístup k vnímání zákazníka, což se promítlo i do inovativního pojetí designu prodejen.

Tomáš Hůlek je zkušený manažer, který působil v řadě renomovaných mezinárodních společností, jako jsou Philip Morris, Mondelēz a Mars, kde zastával vedoucí pozice v oblastech obchodu, marketingu nebo strategického plánování.

Reklama
Know

„Traficon je dynamická společnost, kde je pokrok vidět doslova každý měsíc. V kombinaci se silným zázemím mateřské společnosti DT-holding máme před sebou možnost stát se lídrem v oblasti inovací a být hlavním hybatelem významu moderní prodejny v našem odvětví, které podléhá řadě regulací,“ uvedl Tomáš Hůlek.

Na modernizaci poboček se podílela i další společnosti DT-holding, konkrétně Remy Design, která se specializuje na výrobu vybavení maloobchodních prodejen a obchodních řetězců.

„Jsem rád, že se nám pro naši klíčovou společnost Traficon podařilo získat tak zkušeného manažera, jako je Tomáš. Jeho znalost trhu, energie a schopnost realizovat i náročné projekty nám dávají jistotu, že transformace společnosti je v dobrých rukou. Tomáš je výraznou tvůrčí osobností, která rozšiřuje náš tým aktivních a otevřených profesionálů,“ komentoval generální ředitel DT-holding Jiří Puršl.

Ten tak po necelých dvou letech intenzivní práce v Traficonu, kde společně s odbornými manažery holdingu zahájil proces transformace firmy a to zejména v oblastech, jako je definování nové vize, strategie a rozvojových cílů pro následujících pět let, uzavírá důležitou etapu.

Společnost Traficon v říjnu představila nový koncept prodejen, který je již k vidění na téměř dvou desítkách míst.

„Díky moderním technologiím, které pracují s hloubkovou analýzou dat, jsme schopni přizpůsobit prodejny na míru každému zákazníkovi. Snažíme se urychlit a zjednodušit veškerý zákaznický servis tak, aby každý zákazník odcházel z prodejny s příjemným zážitkem. A mohu naznačit, že další vylepšení plánujeme představit již zkraje příštího roku,“ upřesňuje nový koncept Tomáš Hůlek

Reklama
SALTEK
Reklama
MMcite
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-2024-51

MAM Exkluzivně v časopise

Sara Martins de Oliveira, Vodafone
Spojení dvou společností
Český paralympijský výbor kampaň

MAM Téma čísla

letaky
Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
SedímvKlidu
Elevaty
Návrh bez názvu-130
Action
SedímvKlidu
Elevaty