Do čela marketingu a komunikace skupiny ČSOB nastupuje Jiří Jón. Renata Němcová Pixová, která tuto pozici zastávala uplynulých sedm let, povede tým marketingové komunikace.
Zkušený odborník na strategickou komunikaci značek přebírá vedení týmu, který má na starosti korporátní a marketingovou komunikaci celé skupiny včetně jejích dceřiných společností.
Jiří Jón přichází do ČSOB z globální agentury Ogilvy, kde měl mimo jiné zodpovědnost za uvedení a etablování poradenské divize Ogilvy Consulting na českém trhu.
Z pozice šéfa strategie a poradenství se mu podařilo vybudovat největší strategický tým na českém trhu, který pomáhá klientům mimo jiné stavět úspěšné značky, definovat růstové marketingové strategie a etablovat značky v nových oblastech.
Mimo to se Jiří věnoval i výkonnosti a efektivitě komunikace. Má za sebou desítky projektů jak ve finančním odvětví, tak mimo něj, ať už je to tvorba značek, změna positioningu, komunikační strategie a kampaně nebo brand experience.
Za svou práci získal několik ocenění marketingové efektivity Effie a kreativních cen ADC Awards.
Jón působil v Ogilvy od roku 2017, zkušenosti má i z dalších předních agentur, mimo jiné z VCCP a Nydrle. Vystudoval mezinárodní obchod, studoval marketing ve Španělsku a magisterský diplom z reklamy získal v USA.
Přednáší na vysokých školách a je mimo jiné spoluautorem studie Brand Experience společností Ogilvy a GroupM.
Vedení marketingu a komunikace skupiny ČSOB přebírá po Renatě Němcové Pixové, která ho vedla posledních sedm let. Renata zůstává i nadále součástí týmu marketingové komunikace, který povede.
Skupinovou komunikaci má nadále na starosti Kateřina Dudášová, která je nově přímo podřízena Jiřímu Jónovi.