S platností od 1. listopadu na pozici „corporate communication manager“ ve společnosti MOL Česká republika nastoupil Mikuláš Duda.
Ve své nové roli bude Mikuláš Duda zodpovědný za interní i externí komunikaci společnosti, budování značky a posilování vztahů s médii, veřejností a klíčovými partnery.
Duda má bohaté zkušenosti v oblasti firemní komunikace a Public Relations. Pracoval nejprve v agentuře Ogilvy PR a následně jako tiskový mluvčí společnosti Pojišťovna České spořitelny.
V letech 2011 až 2016 působil na pozici manažer externí komunikace a tiskový mluvčí skupiny Unipetrol. Před nástupem do společnosti MOL Česká republika zastával pozici obchodního a marketingového ředitele společnosti VinoDoc, která se věnuje dovozu a prodeji vín.
„Věřím, že zkušenosti Mikuláše Dudy přinesou nové podněty pro efektivní řízení korporátní komunikace naší společnosti. Mezi priority nového manažera bude patřit realizace strategie pro dlouhodobé posilování značky MOL na českém trhu a komunikace významných projektů a iniciativ společnosti,“ uvedl Ľuboš Dinka, generální ředitel společnosti MOL Česká republika.
Ve své funkci bude Mikuláš Duda také úzce spolupracovat s marketingovým týmem na kampaních, které zvyšují povědomí o produktech a službách sítě čerpacích stanic MOL.
Jde zejména o posilování značky prémiových paliv EVO 100 plus a EVO Diesel plus a také komunikace výhod věrnostní aplikace MOL Move. Koncept rychlého občerstvení Fresh Corner pak v příštím roce oslaví deset let na českém trhu.