Skupina E.ON oznámila významnou změnu ve svém komunikačním týmu. Od listopadu letošního roku převzal vedení koncernové komunikace v České republice Tomáš Leixner.
Ve své nové roli zodpovídá za externí i interní komunikaci společnosti a navazuje na činnost Martina Pavlíčka, který doposud zastřešoval komunikační agendu skupiny jako „head of communication and stakeholder management“.
Tomáš Leixner přináší do E.ON bohaté zkušenosti z oblasti komunikace a marketingu, kterým se věnuje více než 15 let. Během své kariéry působil na klíčových pozicích v poradenské společnosti PwC, u telekomunikačního operátora T-Mobile i v renomovaných komunikačních agenturách Ogilvy, Mather a RAUL. Kromě toho realizoval projekty na volné noze, kde spolupracoval s klienty z různých oblastí, jako je retail, sport, zábavní průmysl nebo veřejná sféra.
Významnou část své profesní dráhy věnoval také sportovnímu prostředí. Po deset let byl tiskovým mluvčím jednoho z nejvýznamnějších sportovních podniků v Česku – běžeckého závodu Jizerská 50. Svou kariéru začínal jako sportovní novinář v deníku Sport, přičemž jeho články se objevovaly také v Hospodářských novinách.