V agentuře Ogilvy probíhají personální změny na řídicích pozicích ve strategickém a accountském týmu. Vedení strategie se od prosince ujímá dosavadní „strategy director“ Adam Špina a z Triadu přichází řídit jeden z týmů reklamní části klientského portfolia Anastasia Sochneva.
Od prosince se do čela strategického a consultingového týmu postaví Adam Špina. Do Ogilvy přišel loni v říjnu a dosud zastával pozici „strategy director“, na níž supervizoval největší klienty a aktivně se podílel na rozvoji nového byznysu.
V roli šéfa strategického týmu se prioritně zaměří na vytvoření integrované nabídky zahrnující i využití dalších expertiz agentury (zejména PR, social a zákaznickou zkušenost) a zefektivnění strategických procesů se zapojením umělé inteligence.
Anastasia Sochneva do Ogilvy nastoupila v listopadu a v roli „account directora“ se bude opírat o bohaté zkušenosti s řízením týmů a klientského servisu pro značky napříč různými segmenty na globální i lokální úrovni.
V Ogilvy bude mít na starosti supervizi části klientského portfolia v Advertising týmu, kam patří například Mondelēz, Raiffeisenbank, Budějovický Budvar či Centropol, a bude úzce spolupracovat s kreativním a strategickým týmem na efektivním naplňování klientských potřeb.
Soustředit se bude i na podporu a rozvoj jednotlivých členů accountského týmu a vytváření podmínek pro jejich kariérní růst.
Do Ogilvy přichází z Triadu, kde se starala o rozvoj patnáctičlenného týmu, supervizovala pětičlenný tým account manažerů a spravovala portfolio největších klientů agentury (např. Kozel Global, Renault, Ferrero, Notino, Sedita či Seznam.cz).
Předtím působila například v agenturách YYY Agency, Fallon či Scholz & Friends (nyní Kaspen JvM).