Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Novou ředitelkou marketingu mediální skupiny A 11 je Karolina Nárožná

© A11

Někdejší šéfka marketingu rádií Impuls a RockZone 105.9 se zaměří na posílení marketingových aktivit televize A 11.

Novou ředitelkou marketingu mediální skupiny A 11 se stala Karolina Nárožná, která ve funkci nahradila Jana Kulicha, který po pěti letech skupinu A 11 opouští. Přichází ze skupiny SmartHead, kde se věnovala obchodu a B2B marketingu. V médiích se pohybuje řadu let. Téměř 18 let působila jako ředitelka marketingu rádií Impuls a RockZone 105.9, působila rovněž na několika obchodních pozicích v české televizi TV3 nebo na Slovensku v Markíze.

„Těším se, že se televize A11 rozhodla pro face lift a já můžu být u toho. Vysíláme pro moji generaci a byť padesátníci pořád nejsou nejoblíbenější cílovka zadavatelů reklamy, asi nejsem jediná, kdo vnímá narůst důležitosti této skupiny, pro kterou hrají tradiční média stále hlavní roli,“ uvedla Nárožná.

Reklama
ČEZ

Jedním z prvních úkolů Karoliny Nárožné bude posílení marketingových aktivit televize A 11. „Nástup Karoliny přichází v době posilování televize A 11 na trhu českých celoplošných televizí. Věříme, že díky jejím zkušenostem se nám podaří ještě lépe využívat potenciálu celé naší mediální skupiny,“ doplnil ředitel a zakladatel mediální skupiny A 11 Aleš Zavoral.

Reklama
MMcite
Reklama
MMcite
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)