Novou marketingovou manažerkou francouzských pekařství Paul se stala Jana Zástěrová. Bude zodpovědná za přípravu marketingové strategie, ročního plánu i realizaci jednotlivých sezónních kampaní.
„Ještě tento rok nás čeká otevření dvou nových poboček Paul a v příštím roce další dvě, na Václavském náměstí a Masarykově nádraží. V marketingu se chceme určitě zaměřit na plánování nových sezónních kampaní, rozvoj digitálních aktivit, zejména pak sociálních sítí. Pozornost bych chtěla věnovat také věrnostnímu programu Merci clubu, který je klíčový pro posilování vztahů s věrnými zákazníky,” hovoří o své agendě Jana Zástěrová.
Ředitel pekařství Paul v České republice Filip Kubernat k tomu dodává: „Jana přichází s nadšením, chutí tvořit a dát zákazníkům něco navíc, což jsou hodnoty, které jsou pro naše francouzské pekařství zásadní. Její energie a kreativita perfektně zapadají do našeho týmu jedinečných osobností, které společně tvoří to, co dělá Paul výjimečným. Zároveň Jana reprezentuje naši nejrychleji rostoucí skupinu mladých zákazníků, kteří u nás hledají kvalitu, francouzský styl a v neposlední řadě také image.“
Jana Zástěrová je absolventkou magisterského studia marketingových komunikací. Studium si obohatila ročním pobytem v Portugalsku, kde prohloubila své znalosti v oblasti brand managmentu.
Profesní dráhu zahájila stáží v marketingovém oddělení bývalého hotelu Alcron. Následně pracovala jako marketingová specialistka se zaměřením na sociální sítě, copywriting a tvorbu grafiky. Téměř dva roky působila jako marketingová supervizorka v luxusním hotelu Augustine Prague, který je součástí největšího hotelového řetězce Marriott International. V této roli vedla marketingové aktivity a tvořila strategie na podporu značky a zvýšení povědomí o hotelu na mezinárodní úrovni.
Zkušenosti nasbírala také ve start-upech a menších firmách s globálním přesahem, kde se věnovala inovativním marketingovým strategiím, tvorbě kreativního marketingového obsahu a ve spolupráci s dalšími kolegy i expanzím na zahraniční trhy.
V současnosti působí jako mentorka v organizaci #HolkyzMarketingu, kde podporuje v rozvoji juniorní marketéry, kteří v této oblasti začínají, nebo hledají nový kariérní směr. Ve volném čase ji můžete potkat na nejrůznějších workshopech o kreativitě či umělé inteligenci.