Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Komunikaci drogerií Rossmann povede Rita Gabrielová

Na pozici manažerky komunikace, PR a tiskové mluvčí sítě Rossmann přichází Rita Gabrielová z Esetu. Olga Stanley zůstává, zaměří se na ESG témata.

Na pozici manažerky komunikace a PR a zároveň do role nové tiskové mluvčí sítě drogerií Rossmann nastupuje Rita Gabrielová. Bude mít na starosti interní i externí komunikaci. Dosavadní manažerka komunikace Olga Stanley nadále zůstává v týmu komunikace, ale bude se v roli koordinátora věnovat novému tématu zodpovědného a udržitelného přístupu k investování a byznysu (ESG) a současně bude administrativní podporou jednatelů společnosti.

Gabrielová přechází po osmi měsících vedení komunikace společnosti Eset, předtím přes dva a půl roku řídila komunikaci skupiny Etnetera. V PR a komunikaci s médii má přes 20 let zkušeností. Pracovala také pro Globus, Teva Pharmaceuticals CR, Seznam.cz či ČSOB Hypoteční banku.

Reklama
ČEZ

„Odhodlání drogerie Rossmann stát se zákaznickou volbou číslo jedna v segmentu drogerií je pro mě osobně velmi sympatickým cílem, na kterém se chci s týmem komunikace aktivně podílet,“ komentuje svůj nástup mimo jiné Rita Gabrielová.

Jejím úkolem ve vedení komunikace drogerií Rossmann bude strategické zaměření na témata spojená s dlouhodobou vizí skupiny, jako jsou digitalizace prodejních kanálů a modernizace sítě kamenných prodejen. Spolu s týmem se bude věnovat i synergiím s marketingovou komunikací, včetně využití potenciálu sociálních sítí pro širší korporátní témata.

Nově se tým komunikace zaměří na udržitelnost ve všech oblastech života firmy a na přípravu ESG reportingu, který aktivně podporuje celá skupina v Evropě. Dosavadní charitativní projekty a společenská odpovědnost tak přecházejí také pod ESG agendu, kterou v komunikačním týmu přebírá Olga Stanley.

„Naše síť velmi dynamicky roste. Ruku v ruce s tím chceme díky zkušenostem a aktivní mediální praxi Rity rozvíjet i naši korporátní komunikaci, abychom pro stávající i nové zákazníky byli synonymem inovací, kvalitního sortimentu a péče,“ uvádí ke změnám jednatel sítě Karol Jakubek a k nové roli Olgy Stanley dodává: „Oceňujeme dlouholetý přínos Olgy při budování komunikačních základů společnosti v České republice a věříme, že se stejným odhodláním uchopí i novou agendu ESG a udržitelnosti.“

Reklama
MMcite
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)