Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Vítězslav Štrobl je novým výkonným kreativním ředitelem Hullabaloo

Po téměř čtyřech letech u McCann Prague přestupuje Vítězslav Štrobl do Hullabaloo. Bude rozvíjet kreativní potenciál agentury.

Novým kreativním ředitelem agentury Hullabaloo je od října Vítězslav Štrobl. Do nové role přichází po téměř čtyřech letech u agentury McCann Prague. Tam pracoval na výrazných kampaních mimo jiné pro Českou asociaci pojišťoven. Její projekty ze série 13 minut od stejnojmenného dokumentu po Národní den beze spěchu uspěly třikrát za sebou i na festivalu Cannes Lions, kde získaly stříbrného a dva bronzové lvy.

„Vítek je jeden z nejúspěšnějších kreativců u nás. Má drive a ambice a osobnostně výborně doplňuje náš tým nezávislé agentury, která možná nabízí větší flexibilitu a schopnost reagovat na požadavky trhu než nadnárodní síťové holdingy,“ říká pro MAM k jeho nástupu Jiří Pleskot, kreativní partner agentury Hullabaloo.

Reklama
Abovalve

Štrobl v McCann Prague pracoval v tandemu s Alešem Brichtou, v posledních dvou letech získali ocenění Kreativní tým roku v soutěži Agentura roku vyhlašované časopisem Marketing & Media. Loni se také v rámci festivalu Golden Drum umístili na 7. místě mezi evropskými kreativními řediteli. Brichta nyní přešel do agentury Triad Prague.

Před McCann Prague Štrobl působil tři roky jako senior art director ve VMLY&R (dnes VML), téměř šest let byl ve stejné roli v Addict Agency a mezi lety 2010 a 2012 byl grafickým designérem ve společnosti Leonardo. V Hullabaloo nastupuje na místo po Šárce Fléglové, která odešla na mateřskou dovolenou, kreativu řídila od loňského července.

„Mým úkolem bude rozvíjet kreativní potenciál agentury jak z pohledu každodenní práce a fungování týmu, tak i z dlouhodobého směřování naší kreativity. V dnešní době, kdy se velké síťové agentury často potýkají s těžkopádností a složitými procesy, máme jako nezávislá agentura obrovskou výhodu ve flexibilitě a schopnosti rychle reagovat na aktuální požadavky trhu,“ říká pro MAM Vítězslav Štrobl a dodává: „Naším cílem je plně využít moderní nástroje, které nám umožňují pracovat efektivněji a vytvářet kreativní řešení na míru, bez zbytečné byrokracie a ztráty času. Spojení této efektivity se silnou kreativou bude základ, na kterém chceme stavět náš společný úspěch. Pevně věřím, že už k němu společně děláme první kroky.“

Reklama
ČEZ
Reklama
MMcite
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)