Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Soňa Procházková posílila strategický tým Publicis Groupe

Strategické oddělení komunikační skupiny Publicis Groupe posílila Soňa Procházková. Do týmu, který vede Tomáš Preněk, nastoupila na pozici seniorního strategického plánovače a pracuje na projektech pro klienty, jako je Mondeléz. Letos nově vytvořené oddělení má tak už devět členů.

Soňa Procházková se v oboru pohybuje více než třináct let a do Publicis Groupe přichází s mezinárodní zkušeností z Ománu a Kuvajtu, kde deset let pracovala pro agentury jako Havas, Zeenah nebo Ghaliah. Během své kariéry se vypracovala z juniorního mediálního plánovače až na vedoucí pozice a má tak bohaté znalosti jak v mediální, tak kreativní strategii. V týmu Tomáše Preňka pracuje pro klienty, jako je Mondeléz, a podílí se na přípravě projektů pro výběrová řízení napříč komunikační skupinou.

Komplexní strategické oddělení Publicis Groupe, které vzniklo letos na jaře spojením mediálních a komunikačních stratégů do jednoho týmu, má tak už devět členů. Kromě Soni Procházkové do něj v posledních měsících nastoupili také Tereza Hulcká a Matyáš Kulhánek, oba na pozici „junior strategic planner“. Právě úzká spolupráce seniorů a mladých juniorů je jedním z pilířů efektivního fungování týmu. V současnosti strategické oddělení už do svých aktivit postupně zapojuje také využívání sofistikovaného AI nástroje, který pomáhá s přípravou kreativní strategie, na jehož testování má v Česku Publicis Groupe exkluzivitu.

Reklama
Know

„Práce v Publicis Groupe mi i přes mé zkušenosti přinesla unikátní kombinaci kultur, generací a zkušeností, které nám umožňují nejen excelentní spolupráci uvnitř firmy, ale i přinášet neustálý růst a inovace pro naše klienty,“ říká Soňa Procházková.

„Soňa svým profilem skvěle přispívá k dalšímu propojování služeb Publicis Groupe pod přístupem Power of One. Reprezentuje profil stratéga, o který budeme usilovat napříč celým týmem – konzultant schopný řešit jak mediální, tak kreativní strategii a přinášet klientům vysokou přidanou hodnotu napříč celým plánovacím procesem,“ doplňuje Tomáš Preněk, šéf strategie v Publicis Groupe.

Reklama
MMcite
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)