Strategické oddělení komunikační skupiny Publicis Groupe posílila Soňa Procházková. Do týmu, který vede Tomáš Preněk, nastoupila na pozici seniorního strategického plánovače a pracuje na projektech pro klienty, jako je Mondeléz. Letos nově vytvořené oddělení má tak už devět členů.
Soňa Procházková se v oboru pohybuje více než třináct let a do Publicis Groupe přichází s mezinárodní zkušeností z Ománu a Kuvajtu, kde deset let pracovala pro agentury jako Havas, Zeenah nebo Ghaliah. Během své kariéry se vypracovala z juniorního mediálního plánovače až na vedoucí pozice a má tak bohaté znalosti jak v mediální, tak kreativní strategii. V týmu Tomáše Preňka pracuje pro klienty, jako je Mondeléz, a podílí se na přípravě projektů pro výběrová řízení napříč komunikační skupinou.
Komplexní strategické oddělení Publicis Groupe, které vzniklo letos na jaře spojením mediálních a komunikačních stratégů do jednoho týmu, má tak už devět členů. Kromě Soni Procházkové do něj v posledních měsících nastoupili také Tereza Hulcká a Matyáš Kulhánek, oba na pozici „junior strategic planner“. Právě úzká spolupráce seniorů a mladých juniorů je jedním z pilířů efektivního fungování týmu. V současnosti strategické oddělení už do svých aktivit postupně zapojuje také využívání sofistikovaného AI nástroje, který pomáhá s přípravou kreativní strategie, na jehož testování má v Česku Publicis Groupe exkluzivitu.
„Práce v Publicis Groupe mi i přes mé zkušenosti přinesla unikátní kombinaci kultur, generací a zkušeností, které nám umožňují nejen excelentní spolupráci uvnitř firmy, ale i přinášet neustálý růst a inovace pro naše klienty,“ říká Soňa Procházková.
„Soňa svým profilem skvěle přispívá k dalšímu propojování služeb Publicis Groupe pod přístupem Power of One. Reprezentuje profil stratéga, o který budeme usilovat napříč celým týmem – konzultant schopný řešit jak mediální, tak kreativní strategii a přinášet klientům vysokou přidanou hodnotu napříč celým plánovacím procesem,“ doplňuje Tomáš Preněk, šéf strategie v Publicis Groupe.