Na pozici produktové ředitelky Slevomatu nastoupila Romana Trusinová z Heureky, má vylepšovat uživatelské zážitky.
Romana Trusinová ve Slevomatu od září z pozice produktové ředitelky vede tým produktových manažerů, UX designérů a výzkumníků. Jejím hlavním cílem je dlouhodobě vylepšovat uživatelský zážitek z návštěvy webu, a přispívat tak k růstu společnosti.
Bohaté pracovní zkušenosti Romana nasbírala během patnácti let působení v českých digitálních firmách od malého startupu až po banku Moneta. Od května 2020 působila ve skupině Heureka, kde poslední dva roky pracovala jako vedoucí výzkumu.
Kariéru začínala jako datová analytička ve společnosti AVE Marketing. Výzkumu se věnovala mezi lety 2009 a 2016 na Sociologickém ústavu Akademie věd ČR. O výzkumu uživatelské zkušenosti rovněž přednášela na Masarykově univerzitě v Brně a Univerzitě Karlově v Praze, je také spoluzakladatelkou projektu OvěřenoRodiči.cz. Ve svém volném čase se věnuje cestování a zážitkům s rodinou a svými dvěma dětmi.