Agentura Konektor posílila PR tým pro oblast FMCG, account directorkou je Šárka Kiršnerová, account manažerkou Barbora Umancová.
Tým, který se v Konektoru dlouhodobě stará o klienty z oblasti lifestylu a FMCG, nově vede na pozici Account Director Šárka Kiršnerová. Přichází po více než roce a půl v agentuře Adison, mezi lety 2017 a 2023 působila v McCann Prague a pracovala též pro Leo Burnett, A Studio Rubín nebo Mezipatra Queer Film Festival.
„Do Konektoru bych ráda přinesla své zkušenosti s propojováním různých oblastí komunikace a marketingu, a tak dále rozvíjela schopnost agentury poskytnout klientovi komplexní služby pod jednou střechou,“ říká Kiršnerová, která se v minulosti věnovala klientům z oblasti retailu, telekomunikací a gastronomie i tvorbě dlouhodobých kampaní cílených na Gen Z.
Barbora Umancová přichází na pozici Account Manager s desetiletou zkušeností s agenturním PR. Sedm a půl roku působila v agentuře WS Czech, její klienti byli z oblastí technologií, CSR i FMCG. Pracovala též v neziskovém sektoru ve společnosti Člověk v tísni a v Charitě Česká republika.
„Šárka i Bára mají vedle zkušeností s klientským servisem i dlouholetou praxi v CSR, neziskovém sektoru nebo kultury. Těšíme se tedy, že posílí naše kapacity i v této oblasti a nabídnou tak novým i stávajícím klientům nadstavbu nad klasickou produktovou komunikaci,“ dodává Jaroslav Duroň, partner agentury Konektor.