Jonáš Čumrik, influencer a idea maker, dnes oznámil ukončení své profesní dráhy v Notinu.
V příspěvku na LinkedIn Čumrik přiznal, že se rozhodl opustit Notino po pečlivém zhodnocení své profesní cesty: „Jen a pouze jsem si po dvou letech opět sedl, vyhodnotil svůj pracovní život a došel k závěru, že tímto rokem má cesta v Notinu končí. Je čas se posunout.“
Zároveň poděkoval svému týmu a kolegům za podporu: „Děkuji šéfovi, který mi tuto příležitost dal, a kolegům – kamarádům. Budete mi chybět. Hrdinové, leadeři, učitelé a skvělí přátelé. Mám vás rád a díky, že jste mi pomáhali.“
Během svého působení v Notinu se Čumrik zaměřoval na hledání a zapojování influencerů do marketingových kampaní, přičemž kladl důraz na využívání digitálních kanálů pro efektivní oslovení mladých zákazníků. Jeho úsilí bylo klíčové pro zajištění pozitivního vnímání značky mezi generací Z a mileniály.
Jednatřicetiletý Čumrik se posledních víc než 10 let věnoval tvorbě obsahu pro sociální sítě a budování svého osobního brandu spojeného s pseudonymem Johny Machette. Spolupracoval s firmami jako O2, Coca-Cola, Maybelline, Procter & Gamble či Albatros. Jako idea maker na volné noze prošel několika nadnárodními společnostmi, startupy i neziskovkami, až zakotvil v agentuře Katz83, kde měl na starost především klienta T-Mobile. V Notinu působil od ledna 2023 necelé dva roky.