Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Jonáš Čumrik končí v Notinu

Jonáš Čumrik, influencer a idea maker, dnes oznámil ukončení své profesní dráhy v Notinu.

V příspěvku na LinkedIn Čumrik přiznal, že se rozhodl opustit Notino po pečlivém zhodnocení své profesní cesty: „Jen a pouze jsem si po dvou letech opět sedl, vyhodnotil svůj pracovní život a došel k závěru, že tímto rokem má cesta v Notinu končí. Je čas se posunout.“

Zároveň poděkoval svému týmu a kolegům za podporu: „Děkuji šéfovi, který mi tuto příležitost dal, a kolegům – kamarádům. Budete mi chybět. Hrdinové, leadeři, učitelé a skvělí přátelé. Mám vás rád a díky, že jste mi pomáhali.“

Reklama
Know

Během svého působení v Notinu se Čumrik zaměřoval na hledání a zapojování influencerů do marketingových kampaní, přičemž kladl důraz na využívání digitálních kanálů pro efektivní oslovení mladých zákazníků. Jeho úsilí bylo klíčové pro zajištění pozitivního vnímání značky mezi generací Z a mileniály.

Jednatřicetiletý Čumrik se posledních víc než 10 let věnoval tvorbě obsahu pro sociální sítě a budování svého osobního brandu spojeného s pseudonymem Johny Machette. Spolupracoval s firmami jako O2, Coca-Cola, Maybelline, Procter & Gamble či Albatros. Jako idea maker na volné noze prošel několika nadnárodními společnostmi, startupy i neziskovkami, až zakotvil v agentuře Katz83, kde měl na starost především klienta T-Mobile. V Notinu působil od ledna 2023 necelé dva roky.

Reklama
MMcite
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)