Karel Šťastný, který přichází ze Salesforce, se v digitální konzultační skupině Flo ujímá role ředitele regionálního byznysu, zatímco David Bárta z Publicisu povede tým pro „branded content“.
Posily týmu digitální konzultační skupiny Flo zastřeší kompetence, které hrají důležitou roli při dalším rozvoji služeb a technologických inovací pro klienty v Česku i v širším regionu.
Karel Šťastný přichází po necelých třech letech u technologické společnosti Salesforce, kde se během posledních tří let podílel na inovačních projektech v největších firmách napříč Českem a Slovenskem. Dříve působil také v IBM, GoodData nebo Oracle. Ve své nové roli bude zodpovědný za obchodní strategie a podporu klientů napříč regionem, s důrazem na rozvoj moderní zákaznické zkušenosti.
„Zní to banálně, ale v praxi vidíme, že stále jde o častý problém – bez kvalitně zpracovaných dat nemají firmy relevantní informace. Pak nejsou úspěšné v péči o své stávající zákazníky, a akvizice nových se zbytečně prodražuje,“ komentuje svou roli Šťastný a dodává: „V době, kdy se konečně můžeme opřít o pomoc umělé inteligence, je o to důležitější pracovat s daty správně a efektivně. Proto se zaměřím na zlepšování zákaznické zkušenosti primárně skrze Salesforce, a také na pokročilou práci s daty díky platformě Databricks.“
David Bárta se připojuje k obsahovému týmu Flo, kde bude zodpovědný za jeho řízení, strategii i tvorbu obsahu na míru pro klienty, jako jsou například české zastoupení Porsche, Burrito Loco nebo značky z portfolia Hartmann. „Na sociálních sítích i v offline světě střídá jeden výrazný trend druhý. Hybatelem jsou dnes i drobné trendy z TikToku, a značky to směřuje k rychlým reakcím,“ vysvětluje Bárta a doplňuje: „Pro mě osobně je důležité pracovat s lidmi, kteří takové změny umí pohotově zapracovat tak, aby odrážely potřeby klienta i jeho zákazníků. Naskakuju do dobře zajetého týmu.“
Bárta přichází z komunikační skupiny Publicis, kde měl jako „head of content“ téměř dva roky na starosti tým, zaměřený na obsah a realizaci komunikačních strategií na sociálních sítích a jejich integraci do kampaní pro klienty jako jsou Garnier, český Netflix nebo Ikea. Mezi lety 2016 a 2022 působil v McCann Prague, kde se specializoval na sociální média a PR. Je také porotcem letošních TikTok Ad Awards v regionu střední Evropy.
„Karel i David jsou pro náš tým extrémně cennými posilami. Budujeme digitální konzultační skupinu, která firmám pomáhá posouvat byznys na tu nejvyšší úroveň, jak co se týče zákaznické zkušenosti, tak práce s daty a AI, nebo s marketingovou komunikací. Jejich expertíza i zkušenosti nám v této misi jednoznačně pomůžou,“ říká Andrej Hájek, CEO Flo.