Pražský Triad oznamuje výrazné posily. Do kreativního týmu přicházejí Aleš Brichta, Miguel Molina Tobar, Anna Philippova a Štěpán Plicka. Vrací se též Sam Sadovský.
Aleš Brichta přichází do kreativního týmu Rada Jankoviče v agentuře Triad Prague. Role výkonného kreativního ředitele se ujímá po sedmi letech působení v McCann Prague, kde pracoval na kampaních pro klienty jako Česká asociace pojišťoven, Vodafone, Gambrinus či Velkopopovický Kozel. Jako kreativní ředitel se zde podílel na kampaních 13 Minut, Národní Den Bez Spěchu, nebo nejnověji Zkratky. Vedle desítek domácích ocenění získal dvě bronzové a jednu stříbrnou trofej na Cannes Lions a Grand Prix na loňském Golden Drum. Společně s Vítězslavem Štroblem pak v posledních dvou letech získal ocenění Kreativní tým roku v soutěži Agentura roku vyhlašované časopisem Marketing & Media. Loni se také v rámci Golden Drum umístili na 7. místě mezi evropskými kreativními řediteli.
„Aleš byl pro mě první volba – lidsky i profesionálně. Máme velmi kompatibilní pohled na moderní komunikaci a společný cíl, do kterého se mi Aleše podařilo ‚nakoupit‘,“ říká k jeho nástupu Rado Jankovič. Aleš Brichta k přestupu dodává: „S Radem jsme se shodli na vizi Triadu. Je to již nyní mezinárodní agentura, která má dobrý základ, ale především energii, talent a potenciál stát se černým koněm nejen našeho trhu.“
Jako „senior idea maker“ přichází Miguel Molina Tobar po více než roce v agentuře VCCP, kde pracoval pro klienty jako Albert, Komerční banka, Pilsner Urquell a organizaci Člověk v tísni. „Možná je to klišé, ale říká se, že byste si měli vybírat lidi, se kterými pracujete, a ne konkrétní ‚pozici‘. V Triadu jsem viděl skutečnou, upřímnou a pulzující energii k vytváření nových a vzrušujících projektů. Po více než dvaceti letech v reklamním průmyslu by se mohlo zdát, že pod sluncem už není nic nového, ale jsem rád, že můžu dokázat, že toto staré rčení neplatí,“ říká.
Roli „senior art direktorky“ v Triadu nově zastává Anna Phillippova, která též přichází z VCCP Prague a zkušenosti má též z agentury Optimist, kde pracovala pro klienta Škoda Global. Její portfolio zahrnuje též práci pro značky jako Vichy a Samsung. „Rovnováha mezi ambicemi, spoluprací a upřímnou podporou činí z Triadu pro mě to pravé místo,“ uvedla mimo jiné k přestupu.
Jako „creative lead“ a producent přestupuje Štěpán Plicka po téměř osmi letech u VNV Production a Story TLRS ze skupiny Near & Dear. „Štěpán nám vedle jiného přináší schopnost produkovat kvalitní výstupy také in-house, a pomoci tak na světlo světa některým nápadům, které by jinak narážely na standardní produkční procesy. Doba je rychlá, my musíme být ještě rychlejší,“ komentuje Rado Jankovič. Plicka ke svému přestupu dodává: „Když jsem hledal novou příležitost, měl jsem jasná tři kritéria, která pro mě nové místo má splňovat – lidé, se kterými si rozumím a kterým věřím, dělat v rámci práce co nejméně kompromisů a možnost rozšířit si své dovednosti a růst.“
Podle Jankoviče nové posily v týmu pomohou Triad Prague posunout na další úroveň společně s její spolumajitelkou a CEO Petrou Jankovičovou. „Jsem nadšená, že k našemu týmu přicházejí takto talentovaní a zkušení lidé. V Triadu věříme, že kreativita a změna jsou neoddělitelně propojené. S naším rozšířeným pestrým týmem jsme připraveni tuto změnu přinášet a těžit z ní pro naše klienty a jejich značky.“
Triad se podle Jankovičové transformuje celkově. Mění svou strukturu tak, aby byly týmy agilnější a dokázaly svižně reagovat na potřeby klientů, jejich značek a trhu celkově. Proto posiluje i tým zkušených stratégů. Do něj se vrací Sam Sadovský po sedmi měsících v Publicis Groupe, kde působil jako media konzultant. Svou kariéru začínal právě v Triadu jako social media manažer a následně „online media planner“. Během působení v Triadu získal spolu s Járou Salonem bronz v kategorii Media na Young Lions a rovněž se dostal na shortlist v kategorii Talent roku soutěže Agentura roku, pořádané časopisem Marketing & Media.