YYY agency před 7 lety investovala do podílu ve videoprodukci Bumerang Film a grafickém studiu Spoj.se skrze svou entitu YYY family. Nyní své podíly po úspěšných letech prodává.
Podnikatelé se chtějí soustředit především na svou agenturu a startup Hedepy. Zhodnocením investice chtějí zároveň dát možnost produkci i studiu dál růst a získávat nezávislé příležitosti.
Lukáš Krčil, Roman Zámečník a Martin Zdražil z YYY agency zhodnocují svoji investici a prodávají své podíly ve videoprodukci Bumerang Film a grafickém studiu Spoj.se. Po sedmi úspěšných letech, kdy Bumerang Film vyrostl o 300 procent a Spoj.se o 50 procent, se jejich cesty rozdělí hlavně kvůli možnosti dalšího růstu. Ze spolupráce vznikla spousta úspěšných projektů, například pro CZC.cz, Direct pojišťovnu, KetoDiet, Fondee, Nazuby, Hedepy a další značky.
Bumerang Film zároveň s tím vstupuje do nové fáze. Jeho novou CEO se stává Žaneta Stránská, která v produkci působí od roku 2018 a společně s kolegy kupuje původní podíl YYY. V pozici CEO nahrazuje Jana Perouta, který zůstává částečně jako producent, kromě toho rozjíždí novou neziskovou streamovací platformu Filmana.
„Kooperace ve YYY family byla dlouhé roky velmi přínosná a společně jsme realizovali spoustu úspěšných projektů různých velikostí, které významně přispěly k růstu Bumerangu. Dostali jsme se ale do bodu, kdy potřebujeme otevřít i další dveře, například ty, které povedou ke spolupráci s dalšími agenturami. Navzdory této změně hodláme v budoucnu i nadále spolupracovat s YYY agency na dalších projektech. Těšíme se na svěží vítr v plachtách, který tahle změna přinese,“ říká Žaneta Stránská, CEO Bumerang Film.
Podobný krok učinilo i studio Spoj.se: „Spolupráce s YYY family byla po celé roky velmi obohacující a přínosná. Partnerství nám umožnilo pracovat na řadě zajímavých projektů, které přispěly k růstu a profesionalizaci celého studia. Teď je na čase se posunout dál. Těšíme se na nové výzvy a příležitosti, které nám tento další krok přinese. S YYY agency však nadále spolupracujeme na dalších projektech.“
Po prodeji podílů se Lukáš Krčil, Martin Zdražil a Roman Zámečník zaměří na další růst YYY agency a startupu Hedepy, které za sebou mají úspěšné roky. YYY vyrostla v roce 2023 meziročně o 27 procent a dosáhla obratu 38 mil. Kč s jedním z nejlepších výsledků hospodaření v historii. Agentuře se daří i v roce 2024 a míří k obratu 45 mil. Kč. Startup Hedepy každoročně výrazně roste, hlavně ale minulý rok na jeho platformě za pomoci terapeutů proběhlo přes 100 000 sezení v 11 zemích Evropy. Značka také v průběhu roku 2023 získala investice v hodnotě 3,85 mil. eur.
„Jsme rádi, že se nám podařilo dobře zhodnotit naši investici do obou firem, a zároveň skrze společnou energii Bumerang Film i Spoj.se výrazně posunout. Radost mám také z toho, že se na budoucí dennodenní spolupráci nic zásadně nemění. Jak zmiňují Žanda i Tomáš, díky nadstandardně přátelským vztahům budeme dál spolupracovat na současných i budoucích projektech,“ říká o prodeji podílů CEO YYY agency Martin Zdražil.