Po téměř třech letech se Rado Jankovič vrací do pražské agentury Triad Advertising. Jako „chief creative officer“ chce pomáhat klientům výraznou komunikací.
Pražská kreativní agentura Triad Advertising oznamuje návrat Rada Jankoviče, který se v létě ujal pozice kreativního ředitele poté, co Richard Axell odešel pracovat pro společnost Lego. Jankovič v Triadu pracoval přes deset let do listopadu 2021 a následně získával další zkušenosti v agenturách Momentum Czech Republic, McCann Prague a Story TLRS.
„S radostí vítáme Rada zpět ‚doma‘ v našem týmu. Jeho energie byla pro Triad v jeho předešlém, téměř jedenáctiletém působení zásadní. Jsem ráda, že se k nám vrací po třech letech, kdy získával nové zkušenosti a pohledy z různých typů agentur,“ říká Petra Jankovičová, CEO a spolumajitelka Triad Prague.
Během svého patnáctiletého působení v reklamě a komunikaci Jankovič pracoval na kampaních, které byly oceněny nejen v České republice, ale i na mezinárodních soutěžích. Nejvýraznější úspěchy získal během svého působení v Triadu, kde vedl projekty pro klienty jako Kofola, Gambrinus, Pilsner Urquell či Ikea. Nedávným důkazem jeho talentu je ocenění Grand Prix ze soutěže Impact Czech Awards za kampaň „I Love důchod“, na které pracoval v agentuře Momentum Prague.
„Za ta léta jsme očividně v Triadu udělali něco hodně dobře. I když se lidi obměnili, kreativní kultura zůstala. Bereme tu každý brief jako příležitost udělat něco opravdu dobře – něco, co může a ve finále i přinese tu změnu, kterou klient potřebuje. Změnu máme v DNA, pohání naši kreativitu a ve výsledku je to to, o co naší prací neustále usilujeme,“ uvedl Jankovič a dodal: „Změna je dobrá! Lidi se jí často bojí, my ji máme rádi. Vždyť co by kreativita bez ní dělala? Jsem rád, že jsem si změnu také zažil. Nová perspektiva, nové impulzy. Ale ještě lepší je přinášet změnu do známého prostředí.“
Jeho misí je tedy pomáhat klientům se změnami – ať už jde o expanzi lokálních firem do zahraničí, anebo naopak vstup na český trh, změna positioningu, anebo potřeba změny strategie kvůli vývoji v segmentu, či v preferencích cílových skupin. Povede kreativní tým k realizaci výrazných kampaní, postavených na inovacích a neotřelých nápadech. S jeho návratem přichází také nová vize a restrukturalizace kreativního týmu, která slibuje přinést čerstvý vítr do agentury.
„V Triadu jsme vždy dělali výrazné a inovativní kampaně, které měly ohlas nejen u nás, ale i v zahraničí. S nástupem Rada máme jedinečnou příležitost na to navázat a ještě více posílit náš produkt postavený na kreativitě a ‚challengerství‘,“ dodává Petra Jankovičová.