YYY agency hlásí změny ve všech týmech. V čele toho kreativního nově stojí Miloš Kočí, který přichází z VML.
Na pozici kreativního ředitele YYY agency nastupuje Miloš Kočí, jeho tým doplní seniorní kreativci Kateřina Bajerová, Michaela Žemlová a Vladimír Kotouza. Novou „account directorkou“ se stává Michaela Rodovská a Matěj Schamberger se posouvá do role „seniorního accounta“. Strategický tým doplní Anastasia Tikhomirova jako „senior strategist“. Agentura zároveň hlásí nové klienty, jako jsou Vodka Luksusowa, Fintokei nebo Medovník.
Miloš Kočí přichází po třech letech strávených v agentuře VML na pozici CCO, předtím pracoval v agenturách Havas Prague a Kaspen/Jung von Matt. Mezi jeho nejznámější práce patří kampaně pro Kooperativu, Kofolu nebo Budějovický Budvar.
Jeho tým v mezičase také posílili hned tři noví kreativci. Na pozici seniorní copywriterky přichází z Leo Burnett Michaela Žemlová, která má ve svém portfoliu kampaně pro Škoda Auto, McDonald’s nebo Lego. Další novou tváří je „senior art directorka“ Kateřina Bajerová, která přichází z agentury Werk.camp a v minulosti pracovala například pro Českou Spořitelnu, T-Mobile nebo Kaufland. Posledním příchozím je Vladimír Kotouza, který tým doplní na pozici „art directora“ po několika letech strávených na volné noze. Ten se pyšní projekty pro Vodafone, KIA, nebo ČSOB.
„YYY je přesně ten typ agentury, který jsem po svém odchodu z velké síťové agentury hledal. Lokální, ambiciózní, s jasnou vizí a velkým potenciálem. Takže jsme se celkem rychle domluvili a já se moc těším, až to společně rozjedeme,” říká Miloš Kočí, nový kreativní ředitel YYY agency.
Další, tentokrát interní změny, se odehrály v „accountském“ oddělení. Novou „account directorkou“ se stává Michaela Rodovská, která se na ni posouvá z pozice „team leaderky“ po dvou letech v agentuře. Ve stejném týmu dochází také k posunu Matěje Schambergera na pozici „senior account managera“.
Posledním nově příchozím je Anastasia Tikhomirova. Ta po roce a půl strávených v agentuře Dentsu, a předtím dvou a půl letech v DDB, doplní strategický tým na pozici „senior strategist“ se svými zkušenostmi z práce pro McDonald’s, Rossmann, Visu nebo Procter & Gamble.
„Mám velkou radost, že můžeme přivítat nové členy týmu a moc se těším na to, co společně vytvoříme. Zároveň mě velmi těší interní posuny, jsem moc pyšná na to, jak na sobě jednotlivci pracují. Máme vážně nabušený tým,” komentuje změny Michaela Mundlová, COO a partner YYY agency.
YYY agency vcházela do nového roku s pozitivním větrem v zádech. V roce 2023 se jí totiž podařilo vyrůst o 27 procent a dosáhnout obratu přes 38 milionů Kč. Letos jsou ale cíle ještě ambicióznější a agentura chce ve svém jubilejním desátém roce dosáhnout obratu 45 milionů Kč.
K tomu by jí mělo pomoct několik nově získaných klientů. Mezi ně patří vítězný tendr na mezinárodní kampaň pro Vodku Luksusowu, komunikace značky a nových produktů pro Medovník nebo strategie značky a následná kampaň pro prop-tradingovou platformu Fintokei. Dalšími novými klienty agentury je advokátní kancelář KŠB, komiksové nakladatelství Crew, český výrobce textilu Goldea nebo úspěšná značka nádobí Fabini.