Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Notino má po 17 letech nového CMO, je jím Michal Vodák z Heureky

Online parfumerie Notino má nového šéfa marketingu. Stal se jím ostřílený manažer Michal Vodák, který posledních šest let strávil ve skupině Heureka, závěrečný půlrok na pozici obchodního ředitele.

„Poprvé ve své profesní kariéře působím ve společnosti, která má vlastní parfém,“ oznámil novou štaci Vodák na síti LinkedIn a dodal: „Jaké bude mé poslání? Co jiného než marketing. Navíc jsem rád, že budu vést i vendor marketing, protože mi v Heurece tento druh spolupráce s partnery přirostl k srdci.“ Až do května byl marketingovým ředitelem online obchodu Radek Ondrášík, a to úctyhodných 17 let, 8 měsíců a 23 dní. Notino však neopustil a dnes působí v roli šéfa retence.

Michal Vodák má za sebou více než dvacet let zkušeností s marketingem. Vedl ho v Pojišťovně České spořitelny, Seznamu, Mafře i Heurece. Mezitím působil na marketingových i obchodních pozicích ve společnostech T-Mobile, Mars či Sodexo.

Reklama
Reklama
ČEZ
Reklama
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)