Online parfumerie Notino má nového šéfa marketingu. Stal se jím ostřílený manažer Michal Vodák, který posledních šest let strávil ve skupině Heureka, závěrečný půlrok na pozici obchodního ředitele.
„Poprvé ve své profesní kariéře působím ve společnosti, která má vlastní parfém,“ oznámil novou štaci Vodák na síti LinkedIn a dodal: „Jaké bude mé poslání? Co jiného než marketing. Navíc jsem rád, že budu vést i vendor marketing, protože mi v Heurece tento druh spolupráce s partnery přirostl k srdci.“ Až do května byl marketingovým ředitelem online obchodu Radek Ondrášík, a to úctyhodných 17 let, 8 měsíců a 23 dní. Notino však neopustil a dnes působí v roli šéfa retence.
Michal Vodák má za sebou více než dvacet let zkušeností s marketingem. Vedl ho v Pojišťovně České spořitelny, Seznamu, Mafře i Heurece. Mezitím působil na marketingových i obchodních pozicích ve společnostech T-Mobile, Mars či Sodexo.