Po téměř pěti letech vedení komunikace Publicis Groupe přechází Michal Kříž k The Kellner Family Foundation a škole Open Gate.
Vedoucím externí komunikace The Kellner Family Foundation a Open Gate je od června Michal Kříž. „Být součástí projektů, které pomáhají rozvoji českých ZŠ, umožňují dětem studovat na jednom z nejlepších gymnázií u nás a finančně podporují české studenty na univerzitách v zahraničí, byla nabídka, které nešlo říct ne,“ uvedl Kříž na LInkedIn, kde změnu ohlásil.
Posledních téměř pět let působil jako manažer PR a komunikace v české Publicis Groupe, kde nastavil lokální komunikační strategii skupiny. Předtím byl mezi lety 2013 a 2019 PR manažerem v agenturní skupině Kindred, kde se staral o rozvoj a strategii komunikace agentur jako Red Media a Nydrle Agency. Pracoval zde až do doby, kdy se skupina integrovala právě do Publicis Groupe, která českou nezávislou skupinu koupila v roce 2018.
Mezi lety 2009 a 2013 psal pro časopis Marketing & Media, tehdy ještě spadající pod vydavatelství Economia, soustředil se především na digitální marketing. V letech 2011 a 2012 byl také členem poroty Epica Awards. Dříve působil jako PR specialista značky dřevostaveb Domesi.
„Těším se, jak společně s Terezou Bůžkovou a Petrou Dobešovou v příštích měsících postupně rozjedeme nápady, které jsme během léta vymysleli. Bude to jízda,“ slíbil ještě Kříž na LinkedIn s odkazem na CEO Nadace The Kellner Family Foundation a ředitelku Open Gate.