Do SOCR přichází Michaela Henčlová ze společnosti Operátor ICT, jejím úkolem je koordinovat veškerou komunikaci svazu s ohledem na rostoucí objem aktivit.
Od září se novou ředitelkou komunikace Svazu obchodu a cestovního ruchu České republiky (SOCR ČR) stává Michaela Henčlová. Přichází ze společnosti Operátor ICT, kde se od ledna 2023 přes rok starala o marketing a PR značek jako PID, Lítačka, Smart Prague nebo Golemio. V SOCR ČR bude jejím úkolem koordinovat komunikaci ve všech oblastech činnosti svazu s ohledem na rostoucí objem jeho aktivit.
„Podařilo se nám najít ředitelku komunikace, která je nejen zkušenou profesionálkou v oboru, ale také dobře zapadne do našeho týmu. V posledních letech vidíme, jak roste zájem médií o témata spojená s obchodem, službami i cestovním ruchem, jak důležité je umět médiím i veřejnosti dávat k dispozici přesná data a vysvětlovat různé mýty, které se zejména okolo obchodu pravidelně objevují,“ uvedl k posile Tomáš Prouza, prezident Svazu obchodu a cestovního ruchu.
Henčlová se dlouhá léta orientovala na „omnichannel“ marketing jako nedílnou součást komunikace. Mezi lety 2020 a 2022 pracovala v městské společnosti Prague City Tourism, kde se významně podílela na tvorbě nové identity značky Praha, což považuje za milník v kariéře. Před tím dva roky pracovala pro Czech News Center, kde se zaměřovala na správu a rozvoj značek jednotlivých periodik. Působila také přes rok jako manažerka obsahového marketingu v Datartu nebo šest let jako „idea maker“ v agentuře Number One Advertising.