Novým manažerem úseku komunikace České pošty byl jmenován Matyáš Vitík. Zodpovědný bude za interní komunikaci, tiskové oddělení firmy a za její marketing. Nadále zůstává tiskovým mluvčím České pošty.
„Matyáš pracuje v naší firmě deset let, zná její vnitřní fungování a vizi do následujících let. V probíhající transformaci podniku bude mít na starosti koordinaci PR a marketingových aktivit a přenos informací o nastávajících změnách dovnitř firmy,“ říká generální ředitel České pošty Miroslav Štěpán.
„Oddělení Balíkovny od České pošty a změna obchodního modelu státního podniku je výzva, která se neodmítá. Úkolem celého našeho komunikačního týmu je nadále vysvětlovat budoucí uspořádání a roli obou společností, České pošty a Balíkovny. A to jak veřejnosti, tak zaměstnancům. Jednoduché to nebude, ale co dnes je,“ říká Matyáš Vitík.
Vitík vystudoval Mezinárodní obchod a Evropskou integraci na Vysoké škole ekonomické v Praze a Mediální studia na Fakultě sociálních věd Univerzity Karlovy. Před svým příchodem na Českou poštu v roce 2014 působil jako tiskový mluvčí a ředitel komunikace Ministerstva životního prostředí.