Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Kaspen/Jung von Matt posiluje kreativu i péči o klienty

Agentura Kaspen/Jung von Matt v posledním roce výrazně personálně posílila. Mezi seniorními idea makery najdete Michaelu Ferstlovou, designérku Zuzannu Szok a do klientské péče se zapojila Barbora Talknerová.

Michaela Ferstlová se připojila ke kreativnímu týmu jako idea maker a copywriter. V agenturách Epic PR a Dentsu působila jako „social media manager“ pro klienty Synlab, Guinness či Diplomático. Později přešla do Brand Experience týmu Flo Group, kde jako idea maker a copywriter pracovala pro klienty J&T Banka a More than Equal. Má tedy zkušenosti jak s FMCG sektorem, tak farmaceutickými nebo finančními institucemi.

Zuzanna Szok, která od ledna dohlíží na design, přináší do týmu pohled ze zahraničí. Přichází totiž z Polska, kde působila na seniorních pozicích ve společnostech Xcommunica a Follow Agency. V roce 2022 se přestěhovala do České republiky a po roce v CocoonPraha, kde se podílela na designu značek a obalů pro společnosti Procter & Gamble, Dr. Max, Molson Coors a Becherovka, přichází své nápady uplatnit u klientů Kaspenu.

Reklama
ČEZ

Barbora Talknerová nastoupila do Kaspenu v březnu 2024, jako account manažer se stará o klienty Adidas a Yello. Přináší bohaté zkušenosti z předchozího působení v agenturách WMC/Grey, Proboston a Skivak, kde dokonce dostala na starosti vedení české pobočky. V předchozích agenturách Barbora pracovala mimo jiné s klienty v FMCG, státním nebo telco sektoru.

„Agentura Kaspen/Jung von Matt plánuje rozšíření svých služeb o strategické poradenství a konzultace, což odráží rostoucí potřeby trhu,“ uvádí Barbora Hájková, výkonná ředitelka agentury. „S nárůstem zajímavých projektů, jako jsou například rebranding, uvedení nových značek na trh a sound branding, které jsme realizovali v posledních měsících, je nezbytné posílit náš tým o nové talenty. Aktivně proto hledáme nové členy mezi studenty i v různých soutěžích,“ dodává Hájková a vítá v týmu nové tváře.

Reklama
Know
Reklama
Know
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-48

MAM Exkluzivně v časopise

LiDay 2024
Tomáš Houska, ČOV
bardy_peter

MAM Téma čísla

iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Forum Media_novy-web-otvirak (6)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)