František Štrupl v Googlu působí déle než 12 let. Bude zodpovědný za vedení obchodních i dalších tuzemských týmů a za reprezentaci všech oblastí činnosti Googlu v Česku.
Do funkce ředitele společnosti Google v České republice nastupuje od dnešního dne František Štrupl. Bude zodpovědný za vedení obchodních i dalších tuzemských týmů a za reprezentaci všech oblastí činnosti Googlu.
František Štrupl nastoupil do Googlu před více než 12 lety a během této doby se zásadním způsobem podílel na digitální transformaci významných středo- a východoevropských retailových společností. Zároveň aktivně napomohl klíčovým regionálním e-commerce hráčům k úspěšné expanzi na globální trhy. Díky bohatým zkušenostem z oblasti řízení lidí, marketingu, prodeje, provozu a obchodní strategie je pro pozici ředitele české pobočky ideálně vybaven a zároveň skvěle připraven na výzvy, které s sebou tato role přináší. František vystudoval fyziku na Univerzitě Karlově v Praze a před nástupem do Googlu působil v H1.cz, přední české agentuře věnující se výkonnostnímu marketingu. Ve svém volném čase se s obrovským nadšením věnuje vytrvalostním sportům, především dálkové cyklistice a běhu.
„Google je přesvědčen, že nástup digitálních technologií v čele s umělou inteligencí představuje příležitost, která se naskytne jednou za generaci. Můžeme díky ní zvýšit ekonomickou konkurenceschopnost našich zemí a vyřešit některé z výzev, jimž jako společnost dlouhodobě čelíme. Jsme nadšení, že náš český tým, obchod a vztahy v Česku povede právě František. Svým dlouholetým působením uvnitř firmy nabyl hluboké znalosti místního prostředí a navázal silné vztahy s našimi lokálními ‚stakeholdery‘ a partnery,“ komentuje rozhodnutí Patrick Warnking, viceprezident Googlu pro střední a východní Evropu.
„Je to pro mě úžasná příležitost, kterou vnímám jako jedinečnou šanci dále podporovat české firmy v jejich digitálním rozvoji a nyní i v oblasti implementace umělé inteligence. Fascinují mě možnosti, které pokrok v generativní AI přináší, a věřím, že Google může sehrát klíčovou roli v tom, aby z nich česká ekonomika vytěžila co nejvíc. Já i můj tým jsme odhodláni být spolehlivým a odpovědným partnerem pro českou podnikatelskou i veřejnou sféru a poskytnout jí ty nejnovější technologické nástroje i poradenství, které povede k vyšší odolnosti a dalšímu strategickému rozvoji,“ komentuje svůj nástup do funkce František Štrupl, nový ředitel české pobočky Googlu.