Communication Lab zakládá sesterskou pobočku na Slovensku, povede ji Silvie Hudáčková. Tomáš Klvaňa se jako řídící partner zaměří na public affairs a strategickou komunikaci.
Komunikační agentura Communication Lab (Commlab), která působí v České republice od roku 2015, se po několika úspěšných personálních a klientských akvizicích na Slovensku rozhodla expandovat a založit sesterskou slovenskou agenturu Communication Lab Slovakia.
K českým partnerům nové slovenské agentury, Michaele Studené a Jiřímu Ďurovičovi, se připojují Silvia Hudáčková a Tomáš Klvaňa. Agentura bude poskytovat služby především v oblasti public relations, public affairs, správy sociálních sítí a komunikace s influencery.
„Reagujeme tak nejen na celkovou poptávku trhu, ale i našich stávajících klientů, pro které je Slovensko důležitým prostorem. Navíc nám bylo jasné, že nelze úspěšně řídit komunikaci na Slovensku z Prahy, jak to některé agentury zkoušejí dělat,“ uvádí Jiří Ďurovič, spoluzakladatel Commlabu.
Silvia Hudáčková, která bude Communication Lab Slovakia řídit, má doktorát z politologie a již 12 let pracuje v oblasti mediální komunikace. První zkušenosti získala v pražské PR agentuře Heretic (nyní Taktiq), natrvalo se přestěhovala do Bratislavy, kde více než deset let pracovala v oblasti politické komunikace pro poslance, europoslance a politické strany. Zaměřuje se především na klasické PR a influencery.
„Spolupráci s Commlabem jsme si na Slovensku vyzkoušeli již v rámci interní komunikace pro Amazon, PR pro Westinghouse a později jsem také převzala komunikaci pro Swappie. Spolupráce našich týmů v Česku a na Slovensku přináší vysokou přidanou hodnotu, kterou bychom chtěli nabídnout i dalším klientům, a proto posouváme náš vztah na vyšší byznysovou úroveň,“ prohlásila Hudáčková.
Jako řídící partner agentury působí Tomáš Klvaňa, který bude mít na starosti aktivity v oblasti public affairs a strategické komunikace. Je bývalý novinář a mluvčí prezidenta republiky. V minulosti působil také jako vládní koordinátor komunikace programu protiraketové obrany, kam byl nominován tehdejším ministrem zahraničí Karlem Schwarzenbergem. Absolvoval stáž na Harvardově univerzitě a získal doktorát z teorie a kritiky komunikace na Minnesotské univerzitě. Přednáší na New York University v Praze.
„Jsem rád, že mohu do Commlabu přinést své zkušenosti z mezinárodního byznysu a politiky a nabídnout tak zahraničním i lokálním firmám široké know how,“ dodává Klvaňa.
Commlab se stará o komunikační aktivity společností Westinghouse, Amazon, Ekonomické stavby, D.A.S. právní ochrana, Skřivánek, Algotech či TGS. Společnost. Stojí za kampaněmi, jako byl vstup značky Wolt do regionů či Swappie na český a slovenský trh. Dále se agentura věnuje iniciativě Pod svícnem, která se zaměřuje na problematiku domácího násilí. Letos se také agentura stala členem APRA.