Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Silvia Hudáčková a Tomáš Klvaňa povedou slovenskou Communication Lab

Communication Lab zakládá sesterskou pobočku na Slovensku, povede ji Silvie Hudáčková. Tomáš Klvaňa se jako řídící partner zaměří na public affairs a strategickou komunikaci.

Komunikační agentura Communication Lab (Commlab), která působí v České republice od roku 2015, se po několika úspěšných personálních a klientských akvizicích na Slovensku rozhodla expandovat a založit sesterskou slovenskou agenturu Communication Lab Slovakia.

K českým partnerům nové slovenské agentury, Michaele Studené a Jiřímu Ďurovičovi, se připojují Silvia Hudáčková a Tomáš Klvaňa. Agentura bude poskytovat služby především v oblasti public relations, public affairs, správy sociálních sítí a komunikace s influencery.

Reklama
MMcite

„Reagujeme tak nejen na celkovou poptávku trhu, ale i našich stávajících klientů, pro které je Slovensko důležitým prostorem. Navíc nám bylo jasné, že nelze úspěšně řídit komunikaci na Slovensku z Prahy, jak to některé agentury zkoušejí dělat,“ uvádí Jiří Ďurovič, spoluzakladatel Commlabu.

Silvia Hudáčková, která bude Communication Lab Slovakia řídit, má doktorát z politologie a již 12 let pracuje v oblasti mediální komunikace. První zkušenosti získala v pražské PR agentuře Heretic (nyní Taktiq), natrvalo se přestěhovala do Bratislavy, kde více než deset let pracovala v oblasti politické komunikace pro poslance, europoslance a politické strany. Zaměřuje se především na klasické PR a influencery.

„Spolupráci s Commlabem jsme si na Slovensku vyzkoušeli již v rámci interní komunikace pro Amazon, PR pro Westinghouse a později jsem také převzala komunikaci pro Swappie. Spolupráce našich týmů v Česku a na Slovensku přináší vysokou přidanou hodnotu, kterou bychom chtěli nabídnout i dalším klientům, a proto posouváme náš vztah na vyšší byznysovou úroveň,“ prohlásila Hudáčková.

Jako řídící partner agentury působí Tomáš Klvaňa, který bude mít na starosti aktivity v oblasti public affairs a strategické komunikace. Je bývalý novinář a mluvčí prezidenta republiky. V minulosti působil také jako vládní koordinátor komunikace programu protiraketové obrany, kam byl nominován tehdejším ministrem zahraničí Karlem Schwarzenbergem. Absolvoval stáž na Harvardově univerzitě a získal doktorát z teorie a kritiky komunikace na Minnesotské univerzitě. Přednáší na New York University v Praze.

„Jsem rád, že mohu do Commlabu přinést své zkušenosti z mezinárodního byznysu a politiky a nabídnout tak zahraničním i lokálním firmám široké know how,“ dodává Klvaňa. 

Commlab se stará o komunikační aktivity společností Westinghouse, Amazon, Ekonomické stavby, D.A.S. právní ochrana, Skřivánek, Algotech či TGS. Společnost. Stojí za kampaněmi, jako byl vstup značky Wolt do regionů či Swappie na český a slovenský trh. Dále se agentura věnuje iniciativě Pod svícnem, která se zaměřuje na problematiku domácího násilí. Letos se také agentura stala členem APRA.

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)