Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Miloš Kočí bude kreativním ředitelem YYY

© VML

Do YYY Agency přechází Miloš Kočí z vedení kreativy VML, kde působil přes tři roky.

Od září bude Miloš Kočí novým kreativním ředitelem YYY Agency. „Do konce prázdnin si budu užívat s rodinou (a trochu i bez ní). V září pak nastupuji jako kreativní ředitel ve YYY agency,“ uvedl Kočí na svém LinkedIn, kde si na srpen zvolil roli „chief holiday officer Kočičí rodinky“, a doplnil: „Po třech letech a třech měsících jsem včera uzavřel kapitolu VML. Chtěl bych poděkovat Ivě Welker a Ondřeji Oblukovi za příležitost. Bylo to prima a měl jsem to pět minut pěšky do práce. Taky jsem se toho dost naučil, potkal spoustu skvělých lidí a zažil několik nezapomenutelných večírků.“

Kočí nastupoval v květnu 2021 ještě do agentury VMLY&R, která se se začátkem letošního roku oficiálně spojila s Wunderman Thompson pod značku VML na základě globálního rozhodnutí mateřské skupiny WPP. Tehdy na pozici střídal Doru Pružincovou. Předtím působil v agenturách Kaspen/Jung von Matt, Havas Prague, Young & Rubicam (z níž později fúzí s VML vznikla VMLY&R) a Saatchi & Saatchi.

Reklama
Know

Ve VML Kočího na pozici kreativního ředitele vystřídal Jack Barrow, který do pražské kanceláře přišel z vedení australských poboček VML v Melbourne a Sydney.

„Milošovi patří velké poděkování za uplynulé tři roky jeho práce. Jako kreativní šéf s námi prošel mnoha náročnými etapami, od fungování během pandemie až po dvě agenturní integrace. Za tu dobu se mu povedlo vybudovat z relativně malého kreativního týmu oddělení o sedmdesáti talentech,“ uvedla při oznámení změny Iva Welker, která je od srpna jedinou CEO agentury VML.

V roli CEO pro globální byznys VML skončil Bronislav Kvasnička, který předtím téměř pět let řídil Wunderman Thompson. „Ačkoli se tato kapitola uzavírá, těším se, co přinese budoucnost. Rád budu objevovat nové příležitosti a dál pozitivně ovlivňovat náš obor,“ doplnil mimo jiné Kvasnička na svém Linkedin.

Reklama
ČEZ
Reklama
Know
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)