Martina Ježková byla povýšena na Senior PR konzultantku v agentuře Grayling. Od srpna vede tým, který se zaměřuje na lifestylové klienty a komunikaci na sociálních sítích. Má 16 let zkušeností v PR a pracovala na kampaních pro mezinárodní klienty.
„Martina má dlouholeté zkušenosti zejména v oblasti FMCG a s vedením velkých integrovaných kampaní mezinárodních klientů. Nastoupila k nám na začátku roku a za tu krátkou dobu se ukázala nejen jako velký profesionál a kreativní talent, ale i jako empatický a motivující team leader. Její posun do seniorní pozice byl tedy přirozeným krokem v rozvoji týmu,“ říká Kristýna Hájková, „head of PR“ českého Graylingu.
Martina Ježková v agentuře řídí tým, který má na starosti komunikaci lifestylově orientovaných značek, jejíž součástí je navrhování kreativních konceptů a komunikace s influencery. Tým pracuje například pro módní řetězec Primark, společnost Tetra Pak, projekt Mumdoo nebo evropskou iniciativu Europe in Bloom.
„Za dobu mého působení v Graylingu mohu s radostí říct, že jsem narazila na zaměstnavatele, který mi umožní nejen další profesní rozvoj, ale také naprosto samozřejmě poskytuje podporu, s níž se mi daří kloubit roli rodiče s pozicí seniorního PR konzultanta,“ dodává Martina Ježková.
Ježková dříve působila v agentuře AMI Communications, kde vedla komunikaci pro Wrigley a Unilever. Poté se přesunula do státní správy – na Ministerstvu práce a sociální věcí měla na starosti projekty Evropské unie a snažila se přiblížit veřejnosti oblast náhradní rodinné péče.
Agentura Grayling působí na českém trhu už 30 let. Ve střední Evropě je nejlépe propojenou síťovou agenturou, která svým klientům poskytuje komplexní služby v oblasti public affairs i public relations. Se svými 27 vlastními kancelářemi v 19 evropských zemích je jednou z nejsilnějších komunikačních agentur v Evropě. Region CEE spravuje ze své pozice Peter Fecko, který má pod sebou 9 zemí. Agenturní pobočky na českém a slovenském trhu řídí Anna Balíčková.