Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Fabini má nové vedení marketingu, pomůže dalšímu dvojnásobnému růstu

Brand Fabini nově řídí Radim Stezka, do čela marketingu se postavil Jaroslav Kaucký, o produkt se stará Adam Borňák.

Značka nádobí Fabini, která na podzim oslaví pět let na trhu, plánuje i letos pokračovat ve dvojnásobném růstu. Cílem na rok 2024 je prodat nádobí v hodnotě více než 140 milionů korun a k tomu mají značce dopomoct tři noví manažeři. Radim Stezka jako šéf pro brand, Jaroslav Kaucký jako nový CMO a Adam Borňák na pozici „chief product officer“.

„Mým hlavním cílem je pomoci Fabini růst, aby firma v nejbližších letech dosáhla silné pozice nejen na domácím trhu, ale rovněž úspěšně expandovala do dalších zemí Evropy. To vše samozřejmě tak, aby byl celý proces udržitelný a vynaložené náklady efektivní,“ říká Jaroslav Kaucký, který má za sebou více než 13 let v e-commerce a marketingu. Do Fabini přichází po necelých třech letech ve vedení marketingu Zoot, působil též ve stejné roli u UrbanStore či Bibloo. Pod jeho vedením se marketingový tým Fabini bude v následujících měsících dále rozrůstat.

Reklama
Know

Jako ředitel pro brand Fabini pak přichází Radim Stezka, který se posledních dva a půl roku staral o značku Footshop. Mezi lety 2006 a 2019 působil u prodejce značkových tenisek a módy Queens, kde byl poslední rok ředitelem marketingu, značky i nákupu. Pomáhal také rozvoji značek Vasky či Bagind.

„Mojí hlavní zodpovědností je definice nové brandové strategie, práce na zvýšení povědomí o Fabini, zlepšení všech ‚touch pointů‘ značky a vedení brandového týmu v rámci marketingového oddělení,“ říká k nové roli Stezka a dodává: „Chceme, aby si zákazníci a fanoušci spojovali Fabini se skvělými zážitky a příjemnými emocemi, které prožívají nejen při vaření, ale také při příjemně stráveném času s jídlem a lidmi, se kterými je nám dobře.“

Adam Borňák, nový CPO, přichází ze společnosti Givet. Před tím do října 2023 působil téměř sedm let v e-shopu Eyerim, kterému pomohl vyrůst z deseti lidí a obratu 600 tisíc eur k více než 50 zaměstnancům a obratu 18 milionů eur. Ve Fabini zastřešuje vývoj produktů a nákup.

„I v roce 2024 se nám daří růst podle plánu, a to je cíl na letošní rok mnohem ambicióznější než v předchozích letech. O to víc jsou pro nás nové posily v managementu klíčové. Díky svým bohatým zkušenostem dokáží firmu posunout a pomoct jí v růstu, ale i stabilizaci, nastavení procesů a celkové profesionalizaci,“ uzavírá Jan Fabini, zakladatel a CEO Fabini.

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)