Reklama
Megaboard

Tým MSL rozšířili Edita Schejbalová, Thang Xuan Ngo a Albatool Jahaf

Noví lidé v PR agentuře MSL Czech Republic posílí tým FMCG komunikace, klientský tým značky Mars a tým pro korporátní PR.

V MSL se do týmu Michaely Chrpové zapojuje Edita Schejbalová a podílí se na kampaních pro McDonald’s, Živinu, Jack Daniel’s, nebo Metropoli Zličín. Přichází po pětiletém působení v roli junior editorky v Lidových novinách. V minulosti byla též korektorkou celostátního Deníku. Její témata odrážela původní zaměření – věnovala se především popularizaci vědy, češtiny a lingvistiky. Další zkušenosti získala jako stážistka v České televizi, nebo jako dobrovolnice pro lingvistickou platformu.  

Thang Xuan Ngo přichází z Českého rozhlasu, kde pracoval od září 2022 v oddělení Vývoje a výroby. V agentuře posílil klientský tým brandu Mars a pod vedením Josefa Chrpy se věnuje také klientům jako jsou Somfy, Exoderil a další. Využívá též svých zkušeností s tvorbou dokumentárního divadla, kterému se v minulosti věnoval pod vedením Jany Svobodové, tehdejší umělecké vedoucí Divadla Archa.

Nejnovější členkou je Albatool Jahaf, která se po tříletém studiu na anglické University of Portsmouth, kde úspěšně dokončila Media Studies a Film Production, rozhodla vrátit do České republiky. Během studia nasbírala zkušenosti jako marketingová asistentka, moderátorka nebo produkční. Po návratu z Británie zamířila rovnou do agentury MSL, kde nastoupila na pozici PR executive. V týmu Ondřeje Švedy se věnuje korporátní komunikaci společností Kiwi.com a Foodora a dále pracuje na klientech Lactalis, ČSOB, Doosan Bobcat nebo Arval.

„Jsme rádi, že v MSL rosteme a můžeme přivítat nové lidi z různých sfér. Zvláště v době, kdy je trh práce poměrně nasycený. Odráží se na tom fakt, že naše klientské portfolio je nejen různorodé, ale i oblasti rozvoje a vzdělávání, kterým se u nás v agentuře a obecně v Publicisu věnujeme, jsou pro mladé talenty atraktivní,“ uvedli Radek Vítek a Michaela Chrpová, kteří společně vedou české MSL, a dodali: „Integrovaná komunikace už je samozřejmostí, ale velký přesah do strategie i dat a blízkost odborníků z dalších odvětví, je něco, co nynější absolventy velmi táhne.“

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-03

MAM Exkluzivně v časopise

Jan Patawa, MV ČR
David Klimeš, NFNZ
Domi Alagia, DVTV

MAM Téma čísla

Otvírák na web - Vašek
gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále