Zuzana Skácelová do Mailkitu přichází z Koukaam Distribution. Nahrazuje Martinu Hubenou, která z firmy odchází.
Na pozici šéfky marketingu společnosti Mailkit nastoupila Zuzana Skácelová. Přichází ze společnosti Koukaam Distribution, kde působila od roku 2015 a téměř osm let zastávala roli marketingové manažerky. Nyní se zaměří na posilování značky Mailkit na tuzemském i zahraničním trhu.
„Mailkit je ryze česká firma s téměř dvacetiletou historií. Její přidaná hodnota je ve vlastním vývoji, infrastruktuře a expertním know-how. Je to špička v oboru a mezi její klienty patří řada velkých společností jako Škoda Auto, Notino nebo Lekarna.cz. I tak si dokázala udržet minimalistickou organizační strukturu, a to mě na Mailkitu nejvíc baví,“ říká Zuzana Skácelová, nová marketingová manažerka a doplňuje: „Paradoxně je Mailkit známější v odborných kruzích v zahraničí než u nás a na Slovensku. To vnímám jako velký deficit, který chci změnit.“
Ve firmě, která je členem několika mezinárodních organizací, jako jsou Certified Senders Alliance, M3AAWG a Signal Spam, bude Skácelová zodpovědná také za navazování spolupráce s dalšími institucemi a oborovými skupinami.
Jakub Olexa, ředitel společnosti Mailkit, k příchodu nové marketingové manažerky dodává: „Jsme rádi, že Zuzana Skácelová přijala výzvu vést náš marketingový tým. Její zkušenosti a nadšení pro obor budou skvělým přínosem. Věříme, že pomůže posílit naši pozici na trhu a přiblíží značku širšímu publiku, jak v České republice, tak i v zahraničí.“