Reklama
Megaboard

Nejžhavější křeslo ve sportovním marketingu. Jak se hledá nový CMO Oktagonu?

Je to pozice ve vysokých patrech evropského sportovního marketingu. Hledání vhodných kandidátů je proto o to náročnější. Oktagon MMA se stále snaží obsadit volné křeslo ředitele marketingu, který by expandující organizaci dodal nové impulsy.

Že ve vedení dojde ke změně, prozradil spoluzakladatel Oktagonu Ondřej Novotný v rozhovoru pro MAM už koncem února (vyšel v čísle 09/2024). „Se šéfem marketingu Nikolasem Pátkem se nám podařilo řadu věcí posunout, ale i tam je teď nutné přepřáhnout. Potřebujeme nový pohled, novou krev a určitou světovost, abychom mohli naplňovat naše mise, cíle a vize,“ pravil promotér úspěšné bojové organizace. Nikolas Pátek, který vedl marketing bez měsíce tři roky, pak skončil v březnu (nyní dělá konzultanta pro televizního operátora Telly).

Oktagon na lukrativní pozici hledá zkušeného seniora, který není uzavřen obrovským výzvám a inovacím, protože právě novátorský přístup je pro tuto společnost typický. Za osm let existence vybudovala největší firemní instagramový profil v Česku (643 tisíc sledujících) a hravě vyprodává desetitisícové haly v České republice, na Slovensku, v Německu a Anglii. V červnu pak naplnila fotbalový stadion v Edenu 28 tisíci diváky. „Kandidát na tuhle pozici si musí umět vyhrnout rukávy a vybalancovat práci u stolu s prací v terénu. Nejde jen o přípravu strategie a čísla. Když jde do tuhého, musíte přijít mezi tým, třeba na padesátitisícový stadion ve Frankfurtu, a udělat správné rozhodnutí,“ říká o náboru na pozici CMO výkonný ředitel společnosti Petr Filipec. Právě říjnový turnaj na stadionu fotbalového Eintrachtu s kapacitou více než 50 tisíc míst (valná většina z nich je už prodána) bude dosavadním vrcholem organizace a stvrzením jejích velkých mezinárodních ambicí.

Znalost pravidel MMA či zkušenosti s bojovým sportem přitom podle Petra Filipce v probíhajícím výběrovém řízení roli nehrají. „Alfou a omegou při výběru je pro nás motivace posouvat kupředu nejen firmu, ale i celé odvětví na evropské sportovní scéně. Klíčová je i dovednost vést tým lidí, kterých má dnes naše marketingové oddělení přes třicet,“ dodává výkonný ředitel Oktagonu.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-2025_02

MAM Exkluzivně v časopise

KFC Bukurešť
Klára Poliakov, Lasvit
Štěpán Zub (Mixit) s Adamem Ondrou a Jiřím Procházkou

MAM Téma čísla

gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Téma Ročenky 2024
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále