Šebesta se v roli marketingového ředitele fintechového startupu Wflow zaměří na podporu obchodního týmu, posílení znalosti značky a prohloubení strategických partnerství.
Do startupu Wflow přichází Tomáš Šebesta z postu šéfa marketingu logistického startupu Zaslat.cz, kde působil od února 2023. Předtím vedl přes čtyři roky marketing ve skupině Outdoor Concept, kde měl na starosti hlavně značky Rock Point a Hannah. Má též bohaté zkušenosti z různých brandových či marketingových pozic, například v Pivovarech Staropramen i z role konzultanta v analytické platformě Socialbakers (Emplifi). V současné době působí také jako konzultant v inkubačním programu BIC Plzeň, kde rozvíjí a mentoruje startupy a zajímavé podnikatelské projekty.
V novém působišti se zaměří především na přenastavení výkonnostních kampaní a posílení „lead generation“, ale bude se také věnovat práci se značkou s důrazem na „media relations“ a prohloubení strategických partnerství v ostatních marketingových kanálech. „Těším se na propojení svých zkušeností s inovativním přístupem Wflow. V předchozích pozicích jsem často zažíval problémy s papírovými schvalovacími procesy, složitou alokací nákladů na správná střediska či archivací dokumentů. Věřím, že společně najdeme nejlepší způsoby, jak pomoci našim zákazníkům růst, a tím posunout i Wflow vpřed,“ uvádí Tomáš Šebesta.
Spoluzakladatel a CEO fintechu Wflow Robert Soudný dodává: „Jsme nadšení, že se Tomáš Šebesta připojil k našemu týmu jako marketingový ředitel. Pevně věřím, že vybuduje silnou pozici značky Wflow a pomůže nám naplnit ambice v oblasti digitalizace účetnictví nejen na českém trhu.“