Aleš Vávra je v Pickerly šéfem pro brand a kreativní řešení, Anna Hlaváčková nastoupila na pozici art direktorky a Karolína Kašubová jako designérka multimédií.
Marketingová agentura Pickerly pod vedením Martina Pešky a Lukáše Cikánka rozšiřuje svůj tým o tři nové tváře. „Jádro týmu naší agentury skládáme výhradně z lidí, s nimiž jsme již v minulosti pracovali, nebo na základě doporučení někoho ze stávajících členů. Je pro nás klíčový jejich přístup k práci a chuť posouvat obor dál,“ říká k posilám Lukáš Cikánek, generální ředitel a šéf strategie Pickerly.
Aleš Vávra přichází do Pickerly z agentury Fragile, kde působil téměř devět let jako manažer pro performance a branding. Předtím byl necelé tři roky v agentuře Marketup. Na pozici šéfa pro brand a kreativní řešení přichází se zkušenostmi se značkami, jako jsou Jameson, Beefeater nebo Havana Club, Sephora, Kneipp, Rimmel a Bourjois až po české Emco.
„S kolegy z Pickerly se znám už dlouhá léta a vím, že sdílejí stejné hodnoty vůči klientům jako já. Je pro nás klíčová otevřenost, férovost a smysluplnost navrhovaného řešení. Společně s celým týmem se v Pickerly zaměřím na rozvoj ucelených brandových kampaní a funkčních kreativ,“ říká Vávra.
Nová art direktorka Pickerly Anna Hlaváčková se reklamní tvorbě v agenturách, na klientské straně a jako freelancer věnuje přes 13 let. Před Pickerly pracovala mezi lety 2021 a 2022 v Ogilvy, kde v týmu kreativců připravovala nadlinkovou komunikaci, integrované kampaně a veškerá in-store sdělení značky Tesco v regionu Česká republika, Slovensko a Maďarsko. V minulosti pracovala v pražských agenturách Underline, Alfa Medimedia a Relative design.
Designérka multimédií Karolína Kašubová se zaměřuje nejen na grafický design, ale také video. Multimediální design vystudovala na vysoké škole. Do Pickerly přišla po roce v agentuře Taste, odpovídá za kreativní řešení vizuálů a spolupracuje na výrobě a postprodukci videí primárně používaných pro sociální sítě. Podílí se na grafických výstupech pro klienty jako Billa a Brit.