Tomáš Kýček se od května stává šéfem obchodu Foodory a nahrazuje tak dosavadního „commercial directora“ Petra Indru, který ve firmě působil 7 let. Kýček doposud zastával pozici šéfa logistiky.
Před nástupem do Foodory působil Kýček v Alze jako projektový a krizový „sales manager“ pro region centrální Evropy. Ještě předtím figuroval v telekomunikačních firmách T-Mobile jako „key account manager“ a v O2 jako „store manager“. Klíčovou postavou ve Foodoře se stal v roce 2019, kde začínal jako „head of sales performance and support“. Od prosince 2022 pak převzal vedení týmu logistiky, kde se mu podařilo zvednout celkovou spokojenost zákazníků se službou a převrátit model fungování z partnerského rozvozu na tzv. own delivery (vlastní kurýrská flotila).
„Tomáš byl do nedávna zodpovědný za vedení týmu logistiky. Vzhledem k jeho dlouholetým zkušenostem v obchodu ale vidíme větší přínos, pokud bude Tomáš zastávat pozici šéfa obchodu,“ vysvětluje změnu v působení Kýčka výkonný ředitel Foodory Adam Kolesa. „Roli šéfa logistiky prozatím obsadíme interně a vyhlásíme řádné výběrové řízení,“ dodává.
V rámci oddělení obchodu bude Tomáš Kýček zodpovědný za vedení několika týmů z oblastí prodeje, podpory prodeje a account managementu. Věnovat se tak bude nejen akvizici nových partnerských restaurací a obchodů, ale i projektu Foodora Business, službě předplatného Foodora Pro nebo Foodora Partners, který chce zprostředkovávat restauracím potraviny, obalové materiály a techniku.
„Naším dlouhodobým cílem je přinášet zákazníkům zajímavé a atraktivní restaurace. Proto se chci s týmem zaměřit na hledání nových partnerů, kteří by mohli chtít naším prostřednictvím oslovit třeba trochu jiné publikum,“ říká Kýček. „Neméně důležitá pro nás pak bude i zpětná vazba ze strany restaurací a obchodů. Chceme pro ně být opravdovým partnerem a společně růst,“ uzavírá nový šéf obchodu.