Luděk Motyčka se stává jedním z partnerů agentury Ameba Production, která stojí za Rock for People či Prague Music Week. Bude řídit týmy bookingu, marketingu a fundraisingu.
Agentura Ameba Production, která pořádá festival Rock for People, desítky koncertů ročně, hudební konferenci a showcase festival Prague Music Week a též „bejbypankový“ festival Kefír, rozšiřuje tým. Novou posilou je Luděk Motyčka, který se stává jedním z partnerů, a bude řídit týmy bookingu, marketingu a fundraisingu.
„Na Rock for People jsem dorazil poprvé v roce 2007 a od té doby jsem pravidelným fanouškem a podporovatelem festivalu. Proto jsem nadšený, že mi Michal Thomes nabídl možnost stát se jeho součástí a zapojit se do budoucího rozvoje festivalu,“ uvedl Motyčka.
Motyčka je mimo jiné spoluzakladatelem a investorem agentury Lafluence či spolumajitelem bistra Spižírna 1902. Do loňského listopadu působil téměř čtrnáct let ve společnosti Google, kde vedl marketingový tým pro region střední a východní Evropy, řídil marketingovou strategii a provoz pro Evropu a Střední východ nebo zastával roli „country marketing manager“ pro Česko. Působil též ve společnostech McKinsey & Company, Dibaq či HSBC Bank, kde se podílel na uvedení značky HSBC Premier na český trh.
Rock for People, který letos proběhne od 12. do 15. června a vystoupí na něm The Prodigy, The Offspring, Avril Lavigne či Yungblud, patří mezi přední evropské festivaly. Koná se v areálu bývalého vojenského letiště s osmi hangáry, které podtrhují atmosféru festivalu, Park 360. Ten disponuje 60 hektary plochy, funguje na principech cirkulární ekonomiky a do roku 2030 plánuje být klimaticky neutrální a energeticky soběstačný. Rock for People rovněž za loňský ročník vyhrál první cenu NFCtron Keynote 2024 v kategorii Udržitelný projekt na festivalu 2023.