Agentura Mindsquared posiluje svoji manažerskou strukturu, nabírá nové odborníky a provádí vnitřní reorganizaci. Pozici „strategy & business director“ zastává od dubna Michal Ťoupalík, který přišel z digitální agentury Marketup.
„Reorganizace a posilování týmu nám umožní dlouhodobý růst. Cílem je postavit zkušený a seniorní tým, nejen na úrovni nejvyššího managementu, ale i na středních pozicích, abychom byli schopni nadále vylepšovat a rozvíjet služby našim stávajícím klientům, a především získávat nové zakázky,“ vysvětluje ředitelka agentury Mindsquared Petra Pipková.
Michal Ťoupalík do Mindsquared přišel z digitální agentury Marketup, kde vedl tým klientského servisu, nákupu médií a strategie. Dříve působil sedm let na pozici ředitele klientského servisu agentury OMD ze skupiny Omnicom. Další zkušenosti na poli online reklamy získal během osmiletého působení ve skupině GroupM v rámci WPP.
Mindsquared výrazně posiluje svůj tým už od začátku roku. Tehdy nastoupila Renata Smutná na pozici finanční ředitelky. Renata má dlouholeté zkušenosti z finančního řízení společností v Asii i USA. Aktuální management Mindsquared tak sestává z Petry Pipkové, Filipa Doubka, Michala Šedy, Kateřiny Uhrové, Renaty Smutné a Michala Ťoupalíka.
Agentura posiluje střední management: do oddělení client service přišel Vojtěch Lukáš na pozici „client success team lead“. Dříve působil v agentuře Dentsu, kde zastával pozici ředitele klientského servisu. Nový střední management se formuje v oddělení tradingu a nákupu. Jeho jednotlivá oddělení povedou Jana Havlová, Daniela Grmelová a Anita Žáková. A pod vedením Kateřiny Uhrové se průběžně posiluje i digitální oddělení.