Do konzultační skupiny Flo přišel jako šéf strategie Pavel Špryňar z Deloitte Digital, jako CFO Jaroslav Lehoučka z STRV, komunikaci vede Adam Rek z Nano Energies a datový tým posiluje Michal Girgle z Rohlíku.
Digitální konzultační skupina Flo zakladatele Jana Galgonka hlásí rozšíření svého vedení, posily mají podpořit ambici vybudovat globální konzultační skupinu.
Nově zřízenou pozici „chief strategy officer“ získal Pavel Špryňar, který téměř dvanáct let působil v Deloitte, naposledy jako ředitel Deloitte Digital. Zaměří se na strategické směřování skupiny včetně budoucích akvizic, dodávky digitálních služeb klíčovým zákazníkům v regionu EMEA a zastřeší konzultační tým. „Napříč Flo máme hluboké znalosti moderních technologií i expertízu ve vybraných odvětvích. Naším cílem je, abychom se – v kombinaci se seniorním týmem a pozitivní kulturou – stali vyhledávaným partnerem pro firmy, které řeší příležitosti spojené s růstem a digitální transformací. Soustředíme se na inovační consulting a zapojení AI do vylepšování zákaznické zkušenosti a efektivity společností.“
Součástí změn je i Adam Rek, který ve Flo nově řídí komunikaci jako šéf marketingu. V uplynulých třech letech zajišťoval komunikaci energetické skupiny Nano Energies napříč regionem CEE. Předtím působil téměř šest let v týmu investiční skupiny Rockaway Jakuba Havrlanta. „Obecně jsem teď Honzovi parťákem a budu se snažit o to, abychom byli výrazně aktivnější a otevřenější,“ uvedl Rek s odkazem na zakladatele skupiny Jana Galgonka. Ten je též spolumajitelem skupiny, v níž mu patří podíl téměř 32 procent (přes 51 procent vlastní Rockaway Ventures Holdings a 17 procent JackRabbit Capital).
Jako finanční ředitel nově nastoupil Jaroslav Lehoučka – ten osm let spravoval nejen finance, ale zároveň se podílel na celofiremním řízení technologické společnosti STRV, která úspěšně expandovala na zahraniční trhy, především do USA, odkud pochází většina jejích zákazníků. Zkušenosti Lehoučky s rozvojem globálního byznysu budou pro další růst skupiny Flo klíčové. „V minulosti jsem byl součástí skvělého týmu, který dokázal z Česka vybudovat respektovanou technologickou společnost ve Spojených státech. Teď jsem připravený touto zahraniční expanzí provést skupinu Flo. Cítím šanci aplikovat mé znalosti a zkušenosti na ještě odvážnější a co se týče zahraničních trhů rozmanitější výzvu, která nás ve Flo v následujících letech čeká.“
Na přelomu roku doplnil management na pozici „data consulting director“ Michal Girgle, který se spolu s Jaromírem Bartákem stará o datový tým Flo a o rozvoj nových datových služeb. Poslední dva roky řídil vývoj reklamních a datových služeb pro skupinu Rohlík Group nabízených partnerům v pěti zemích. Předtím strávil tři a půl roku na pozici „chief data officer“ v Moneta Money Bank nebo přes devět let v O2.
„Během dvou let existence Flo se nám povedlo vybudovat čtyři silné kompetence – brand, commerce, data a customer experience – jak po stránce kvality týmu, tak byznysové stability a reputace. Coby pátou byznysovou vertikálu Flo teď posilujeme strategický konzultační tým, který kromě jiného bude hrát klíčovou roli výraznějším propojováním našich služeb do ucelených produktů a služeb,“ říká CEO skupiny Flo, Andrej Hájek a dodává: „Chceme budovat globální digitální konzultační firmu a posílení leadershipu s příchodem Pavla, Michala, Jardy a Adama tuto misi výrazně akceleruje. Plánujeme rozšiřování portfolia projektů a strategických spoluprací v Evropě a v Austrálii a zvažujeme i další regiony, jako jsou Spojené státy. V plánu máme strategické akvizice a investice, mimo jiné i v oblasti AI.“