Fotbalová Slavia má od dubna nového ředitele marketingu. Do klubu, který v Česku exceluje spolu s konkurenční Spartou nejen na poli sportovním, ale i komerčním, přichází Jakub Mačát. Dosavadní CMO Michal Býček zůstává dál zodpovědný za komunikaci hlavního A-mužstva.
„V rámci Komerčního úseku, který zastřešuje obchodní a marketingové aktivity klubu, dochází k organizačnímu oddělení komunikace A-týmu a klubového marketingu a zároveň k personálnímu posílení obou těchto týmů. Michal Býček se bude soustředit na sportovní komunikaci A-týmu a Jakub Mačát po něm převezme roli ředitele marketingu,“ komentovala změny pro klubový web Kateřina Vavrlová, komerční ředitelka SK Slavia Praha.
Mačát posledních pět let působil ve společnosti Pluxee Česká republika (před rebrandingem Sodexo), z toho tři roky jako vedoucí produktového marketingu a komunikace. Před tím byl seniorním brand manažerem ve společnostech Tchibo a Plzeňský prazdroj.
Druhou jarní posilou komerčního úseku Slavie je Štěpán Chuchma. Do Edenu přišel na začátku března z pozice vedoucího marketingu v české skupině UD4D a v klubu nově šéfuje digitálnímu marketingu.