Reklama
Megaboard

Pavla Šeborová rozšiřuje tým Insighters. Povede byznysovou sekci

Pavla Šeborová se nově ujala vedení byznysového týmu v agentuře Insighters. Po pěti letech přešla z AMI Communications.

Do vedení byznysové sekce komunikační agentury Insighters nastupuje Pavla Šeborová. Má za sebou přes 25 let zkušeností s public relations v agenturách i jako nezávislý konzultant na volné noze. V novém působišti má za úkol nejen vést byznysový tým, ale díky svému studijnímu zaměření se podílí i na profilaci klienta z oblasti zdravotnictví. V neposlední řadě se zapojuje do tvorby kreativních konceptů pro stávající i potenciální klienty.

Pavla Šeborová v posledních letech zajišťovala komunikaci klientům Ford, L’Oréal, Vafo, Hebe, Continental, Unilever a dalším.

„Agentura Insighters mi je blízká jak v lidské, tak pracovní rovině. Díky svým dlouholetým zkušenostem věřím, že mohu být kvalitním učitelem, ale zůstávám i pokorným žákem. Rychlý vývoj technologií a digitálních médií přináší objevování nových možností komunikace a já se těším na společnou cestu s cílem maximální spokojenosti našich klientů,“ popisuje Pavla Šeborová. Do portfolia byznysového týmu patří například startupová investiční platforma InvestBay nebo maloobchodní prodejce s elektronikou Datart.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-2025_02

MAM Exkluzivně v časopise

ROI
Jan Nízky, A+Manual
KFC Bukurešť

MAM Téma čísla

gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Téma Ročenky 2024
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále