Do týmu Ticino, který se stará o operátora T-Mobile, nastupuje Pivarči jako kreativní ředitel a Zvolský jako seniorní copywriter.
Agentura Ogilvy se od března rozrostla o nové kreativní posily. Na pozici senior copywriter do týmu Ticino, který se stará o klienta T-Mobile, nastoupil Ondřej Zvolský z agentury VCCP. Pozici kreativního ředitele ve stejném týmu nově obsadil Michal Pivarči z Triadu, bude mít na starosti všechny kreativní výstupy v rámci kampaní a projektů pro magentového operátora.
Oba nástupy jsou součástí plánovaných změn ve struktuře a způsobu fungování kreativního týmu Ogilvy, který od loňského září vede Mike Martin.
„Jsem velmi rád, že Michal a Ondřej přijali moji nabídku a stali se součástí nově vznikajícího kreativního studia Ogilvy. Jejich energie, nadšení a nekonvenční způsob kreativního přemýšlení, s jakým přistupují k řešení klientských briefů, je to, co je v naší kreativní komunitě výrazně odlišuje. Jde navíc o skvělé osobnosti, kterým v práci nepřekáží ego, a o to raději jsem, že je můžu přivítat v našem týmu a těším se na kampaně, které společně vytvoříme,“ říká Mike Martin, šéf kreativy v Ogilvy.
Michal Pivarči na pozici kreativního ředitele týmu Ticino střídá Michaelu Pechanovou, která zůstává součástí Ogilvy i nadále a bude mít na starosti kreativní supervizi na vybraných klientech (jako Budějovický Budvar, Mondelēz, kampaně pro Netflix) i ve výběrových řízeních.
Pivarči posledních osm let strávil v Triadu, kde se postupně vypracoval do role kreativního ředitele. Jako copywriter a idea maker se v reklamě pohybuje více než deset let, zkušenosti má jak s kreativou a komunikačními koncepty pro velké integrované kampaně, tak i pro specifické kanály, například v rámci digitálu a sociálních sítí. Dlouhodobě pracoval na značkách z portfolia Plzeňského Prazdroje (Pilsner Urquell, Kozel). Podílel se též na prvním českém spotu pro rozvozovou službu Wolt, náborové kampani Extreme Coding Challenge pro Livesport, první české reklamě na platformě OnlyFans pro nealkoholické pivo Birell nebo televizní kampani pro Seditu na „Horalky peanut butter“. Kampaně pro Wolt, Birell a Livesport kromě IMC Czech Awards bodovaly i na evropských Impact Awards 2023 – dohromady získaly dvě zlaté trofeje a jednu stříbrnou.
Ondřej Zvolský přichází z agentury VCCP Prague, kde též zastával pozici „senior copywriter“. Za sebou má mnohaleté zkušenosti s reklamní textařinou pro klienty z různých odvětví na straně agentur jako WMC Grey nebo DDB Prague. Během této doby získal společně s týmem více než dvacet kreativních a jiných cen, mimo jiné i Grand Prix na Effie v roce 2022 za projekt Dopravart, Rychlart, Chytrart pro e-shop Datart. Je podepsaný také pod zkratkovým konceptem pro Kofolu „Twl, KFL!“ nebo uvedením speciální kolekce oblečení CareWare pro Rossmann vyrobené z inovativního materiálu na bázi mořských řas, která pečuje o pokožku podobně jako hydratační krém.